Centrum Sztuki Galeria EL w Elblągu zatrudni pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji i komunikacji.
Zadania:
• współtworzenie strategii promocji i komunikacji CS Galerii EL, realizowanych wystaw i projektów interdyscyplinarnych, współtworzenie wizerunku instytucji;
• nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z mediami;
• tworzenie mediaplanów;
• przygotowanie i wysyłka informacji prasowych, artykułów sponsorowanych, zdjęć, materiałów video i innych, follow up;
• budowanie dobrych i trwałych relacji z otoczeniem zewnętrznym (m.in. media, odbiorcy, przedstawiciele Organizatora Instytucji) oraz wewnętrznym (pracownicy);
• współpraca z organami administracji publicznej, partnerami Instytucji;
• redakcja tekstów promocyjnych, ulotek, broszur i innych materiałów informacyjnych;
• wprowadzanie treści i bieżąca obsługa strony internetowej Instytucji;
• prowadzenie stron Instytucji na profilach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram);
• publikowanie i redakcja treści, zdjęć, grafik na stronach i platformach projektów oraz wykorzystywanie do celów promocyjnych innych serwisów, w tym społecznościowych;
• współpraca z innymi pracownikami i działami CS Galerii EL;
• tworzenie i zarządzanie treściami marketingowymi oraz reklamowymi.
Wymagania:
• minimum 2-letnie, udokumentowane doświadczenie zawodowe w pracy w PR i komunikacji (najlepiej w obszarze kultury);
• wykształcenie minimum średniego;
• komunikatywna znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie;
• aktywność, samodzielność i bardzo dobra organizacja własnej pracy;
• umiejętność redagowania teksów promocyjnych, tzw. lekkie pióro;
• znajomość obsługi CMS (np. Word Press);
• doświadczenie w prowadzeniu fanpage’ów na FB;
• praktyczna znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office/Open Office;
• wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
• wysoka kultura osobista;
• zaangażowanie w wykonywane obowiązki oraz własna inicjatywa i kreatywność.
Dokumenty należy składać do 7 lutego 2022 r.
Pełna oferta pracy na stronie CS Galeria EL.