piątek, 22 listopada, 2024

Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej w Muzeum POLIN w Warszawie

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN poszukuje do zespołu osoby na stanowisko: specjalista ds. komunikacji wewnętrznej.

Podstawowe obowiązki:

  • tworzenie oraz realizacja strategii komunikacji wewnętrznej budującej kulturę organizacji zgodną z misją, strategią i wartościami (we współpracy i pod nadzorem Kierownika Działu Komunikacji);
  • samodzielne prowadzenie złożonych projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej;
  • współpraca z kierownikami i koordynatorami projektów, konsultowanie oraz koordynowanie komunikacji wewnętrznej w ramach wdrażanych projektów;
  • wdrażanie realnych zmian w procesie komunikacji oraz przygotowywanie propozycji rozwiązań komunikacyjnych w dynamicznym i zmieniającym się środowisku pracy, np. w kontekście modelu pracy zdalnej i hybrydowej;
  • tworzenie i publikacja treści na potrzeby komunikatów wewnętrznych (mailingów, artykułów, postów);
  • przygotowywanie od strony merytorycznej i graficznej wiadomości zamieszczanych w muzealnym Intranecie (SharePoint / Teams);
  • przygotowanie i redagowanie newslettera dla pracowników;
  • aktywna realizacja kampanii i działań angażujących pracowników, w tym inicjowanie, kreowanie i organizowanie wydarzeń integrujących i angażujących pracowników w realizację misji i strategii Muzeum oraz angażowanie pracowników w aktywności budujące tożsamość zespołową opartą na wartościach Muzeum;
  • organizacja (od koncepcji po realizację) wydarzeń dla pracowników, m.in. spotkania kierowników, spotkania cykliczne pracowników, spotkania okolicznościowe itp.;
  • zbieranie i analiza informacji zwrotnej dotyczącej komunikacji wewnętrznej oraz przygotowywanie rekomendacji i proponowanie usprawnień w komunikacji wewnętrznej i procesach realizowanych w Muzeum;
  • wsparcie komunikacyjne klientów wewnętrznych oraz dzielenie się wiedzą z mniej doświadczonymi współpracownikami;
  • aktualizowanie i dbanie o spójną identyfikację wizualną zgodną z księgą znaków;
  • przygotowywanie prezentacji i raportów na potrzeby komunikacji wewnętrznej, w tym na spotkania, szkolenia i warsztaty realizowane w tym obszarze;
  • wsparcie Działu Komunikacji muzeum w tworzeniu treści na stronę internetową Muzeum oraz na portale społecznościowe;
  • przygotowywanie treści raportu rocznego Muzeum we współpracy z wewnętrznymi interesariuszami.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie humanistyczne, dziennikarstwo i komunikacja, PR, nauki społeczne, marketing, językoznawstwo, itp.);
  • co najmniej 3-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji wewnętrznej;
  • wiedza, poparta praktyką, na temat aktualnych trendów w komunikacji wewnętrznej;
  • doświadczenie w tworzeniu i redagowaniu materiałów informacyjnych;
  • umiejętność i swoboda w formułowaniu i redagowaniu tekstów, tzw. lekkie pióro;
  • znajomość narzędzi oraz praktyczna wiedza z zakresu stosowanych narzędzi IT w komunikacji wewnętrznej;
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami w obszarze komunikacji i/lub budowania kultury organizacyjnej;
  • doświadczenia w organizacji briefingów i spotkań dotyczących komunikacji i/lub w pracy projektowej;
  • doświadczenie w organizacji spotkań informacyjnych i integracyjnych;
  • biegła znajomość pakietu MS Office;
  • kreatywność i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań z dziedziny komunikacji;
  • nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów;
  • orientacja na współpracę i umiejętność nawiązywania i budowania relacji;
  • zaangażowanie, rzetelność i wysoka kultura osobista;
  • umiejętność szybkiego reagowania na zgłaszane sytuacje;
  • samodzielność, staranność i dobra organizacja pracy;
  • wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne;
  • doskonałe umiejętności organizacyjne.

Mile widziane:

  • znajomość środowiska Sharepoint;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
  • doświadczenie w pracy dziennikarza lub/i w agencji PR;
  • znajomość podstawowych narzędzi graficznych;
  • wiedza i doświadczanie z obszaru Employer i Internal Branding.

Muzeum oferuje:

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
  • pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
  • realny wpływ na budowanie kultury komunikacji wewnętrznej muzeum;
  • możliwość rozwoju zawodowego.

Dokumenty należy składać do 6 marca 2022 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełz...

VIII Forum Regionalne Między Małopolską a Górnym Śląskiem pt. „Po nitce do kłęb...

Barwy holi

W starożytnej Mithili – krainie położonej u podnóży Himalajów, poprzecinanej rz...

Pierwsze z cyklu spotkań – prele...

To wydarzenie w Międzyzdrojach otwiera serię spotkań-prelekcji poświęconych szt...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...

Ogień. Opowieść o Janis Joplin

Powieść ukazuje burzliwe życie Janis Joplin. W tej wciągającej historii na...