Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji i marketingu.
Zadania:
- planowanie i organizowanie działań promocyjnych wraz z zespołem;
- inicjowanie i utrzymywanie współpracy z partnerami;
- prace administracyjne: kompletowanie dokumentów, archiwizacja materiałów marketingowych, przygotowywanie raportów i sprawozdań z działalności promocyjnej Muzeum;
- opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych;
- organizacja wydarzeń medialnych;
- współpraca z działami merytorycznymi w zakresie promocji wydarzeń przez nie realizowanych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office;
- umiejętność pisania i redagowania tekstów promocyjnych.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w instytucji kultury lub organizacjach pozarządowych o podobnym profilu;
- doświadczenie w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych i stron internetowych;
- podstawowa umiejętności związane z grafiką komputerową i obsługą programów graficznych.
Muzeum oczekuje od kandydatów dobrej organizacji pracy, samodzielności w wykonywaniu zadań, umiejętności pracy pod presją czasu, komunikatywności, obowiązkowości i terminowości.
Dokumenty należy składać do 3 kwietnia 2022 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.