Muzeum Historii Polski w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: Główny specjalista w Dziale Edukacji.
Charakterystyka stanowiska:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za opracowywanie i realizację programu działań lokalnych oraz prowadzenie działań związanych z rozwojem publiczności Muzeum Historii Polski.
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie planu rozwoju publiczności Muzeum Historii Polski i nadzór nad jego realizacją we współpracy z innymi działami.
- Inicjowanie i prowadzenie przedsięwzięć służących poszerzaniu programu Muzeum, które docelowo będą prowadziły do rozwoju publiczności.
- Opracowanie i realizacja projektów adresowanych do społeczności lokalnej.
- Realizacja projektów uwzględniających współpracę z partnerami lokalnymi.
- Tworzenie budżetu, harmonogramu działań, rozliczanie projektów.
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe;
- minimum pięcioletnie doświadczenie pracy w instytucji kultury;
- znajomość zagadnień związanych z rozwojem publiczności i działaniami na rzecz społeczności lokalnych;
- doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu projektów;
- umiejętność planowania i organizacji pracy;
- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy zespołu;
- umiejętność planowania budżetów oraz rozliczania projektów;
- umiejętność łączenia pracy przy kilku projektach równocześnie;
- odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
- dobra znajomość pakietu MS Office i Office 365;
- dobra znajomość języka angielskiego; znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem;
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin,
- praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury,
- dostęp do świadczeń socjalnych oraz możliwość skorzystania z pakietu sportowego,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia medycznego oraz ubezpieczenia na życie.
Dokumenty należy składać do 31 sierpnia 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.