Zamek Królewski na Wawelu – Państwowe Zbiory Sztuki poszukuje pracownika na stanowisko: Kierownik wsparcia obsługi ruchu turystycznego.
Czym będziesz się zajmować:
- profesjonalna obsługa turystów zgodna z obowiązującymi standardami, w tym informowanie o ofercie turystycznej Zamku oraz sprzedaż biletów i usług;
- zarządzanie rezerwacjami grup i turystów indywidualnych, w tym obsługa rezerwacji specjalnych grup i delegacji;
- administrowanie korespondencją dotyczącą rezerwacji i informacji o zwiedzaniu oraz sprzedaż biletów i usług poprzez różne kanały;
- wspieranie organizacji pracy zespołu poprzez klarowne określenie zadań, uprawnień i obowiązków pracowników, oraz wdrażanie polityk i procedur usprawniających działalność;
- ciągłe doskonalenie skuteczności, efektywności i jakości poprzez wprowadzanie nowych rozwiązań i procedur zarządzania jakością oraz inicjowanie zmian procesów;
- przygotowywanie danych do sprawozdań i analiz, terminowa sprawozdawczość oraz rozwijanie narzędzi do rezerwacji i sprzedaży zarezerwowanych biletów i usług przewodnickich.
Szukamy Cię, jeśli posiadasz:
- doświadczenie w prowadzeniu zespołu obsługi klienta;
- wykształcenie wyższe, najlepiej ścisłe;
- zdolności analityczne wiedzę i praktykę związaną z wykorzystaniem narzędzi badawczych;
- doświadczenie z zakresu tworzenia, rozwijania i wykorzystywania baz danych;
- udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu projektami wiedzę dotyczącą;
- automatyzacji kanałów kontaktu i nowych narzędzi w tym obszarze;
- wiedzę i praktykę z zakresu implementacji i wykorzystania narzędzi IT wspierających obsługę klienta;
- doświadczenie w implementacji norm jakości i zarządzania jakością;
- cechy czyniące Cię osobą sumienną, efektywnie zarządzającą sobą w czasie;
- umiejętności związane z rozwiązywaniem trudnych sytuacji;
- wysoką kulturę osobistą;
- pozytywne nastawienie i umiejętność i łatwość nawiązywania kontaktów;
- umiejętność komunikacji w języku angielskim na wysokim poziomie.
Twoje dodatkowe atuty:
- doświadczenie w prowadzeniu zespołu obsługi klienta;
- wykształcenie wyższe, najlepiej ścisłe;
- zdolności analityczne wiedzę i praktykę związaną z wykorzystaniem narzędzi badawczych;
- doświadczenie z zakresu tworzenia, rozwijania i wykorzystywania baz danych;
- udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu projektami wiedzę dotyczącą;
- automatyzacji kanałów kontaktu i nowych narzędzi w tym obszarze;
- wiedzę i praktykę z zakresu implementacji i wykorzystania narzędzi IT wspierających obsługę klienta;
- doświadczenie w implementacji norm jakości i zarządzania jakością;
- cechy czyniące Cię osobą sumienną, efektywnie zarządzającą sobą w czasie;
- umiejętności związane z rozwiązywaniem trudnych sytuacji;
- wysoką kulturę osobistą;
- pozytywne nastawienie i umiejętność i łatwość nawiązywania kontaktów;
- umiejętność komunikacji w języku angielskim na wysokim poziomie.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko;
- otwartość na Twoje pomysły, pracę pełną możliwości i wyzwań zawodowych;
- realizację zadań w niezwykłym miejscu;
- bezpośrednią współpracę z muzealnikami;
- możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych;
- atrakcyjny pakiet socjalny (karta Multisport, kasa zapomogowo-pożyczkowa, dofinansowanie wypoczynku).
Aplikować należy do 31 lipca 2024 r. poprzez link.
Pełna oferta pracy na stronie Zamku.