Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: starszy specjalista ds. komunikacji kina.
Zadania:
opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji kina w mediach społecznościowych (z naciskiem na Instagram i Letterboxd), zgodnie ze strategią komunikacji MSN-u
– prowadzenie bieżącej komunikacji kina w w/wym. kanałach, w językach polskim i angielskim (Umiejętności edycji wideo, tworzenia rolek oraz copy)
– obsługa strony internetowej kina
– koordynacja zlecanych na potrzeby kina prac graficznych i wideo
– produkcja materiałów promocyjnych dot. kina
– planowanie i realizacja działań reklamowych dot. kina, np. kolportaż druków, kampanie online
– planowanie i obsługa współprac oraz patronatów dotyczących kina
– kontakt z mediami w zakresie działań kina
– współpraca z działem komunikacji MSN (udział w spotkaniach, uspójnianie strategii), współpraca z zespołem odpowiedzialnym za Kino.
Wymagania:
– wykształcenie wyższe
– minimum 3 lata doświadczenia w komunikacji wydarzeń kulturalnych
– znajomość Canvy Pro i Letterbox
– znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1
– doświadczenie w zakresie realizacji zadań wymienionych w zakresie – obowiązków, dysponowanie bazą kontaktów medialnych
– umiejętność zarządzania budżetem i planowania harmonogramów
– samodzielność, dobra organizacja pracy
– komunikatywność
– umiejętność pracy pod presją czasu
Mile widziane:
– doświadczenie pracy przy festiwalach filmowych lub w kinie
– wiedza z zakresu Zamówień Publicznych
– podstawowa znajomość Photoshopa
Okres obowiązywania umowy: 1 października 2024-31 marca 2025.
Wymiar godzin w czasie obowiązywania umowy: 80 godzin miesięcznie (październik-grudzień 2024), 160 godzin miesięcznie (styczeń-marzec 2025).
Aplikować należy do 25 sierpnia 2024 r. poprzez link eRecruiter.
Pełna oferta pracy na stronie Pracuj w kulturze.