poniedziałek, 23 grudnia, 2024

Starszy specjalista ds. promocji i komunikacji w Muzeum Warszawy

Muzeum Warszawy poszukuje pracownika na stanowisko: starszy specjalista ds. promocji i komunikacji.

Zadania:

  • współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum, w tym koordynacja działań promocyjnych i informacyjnych związanych z działalnością programową i wystawienniczą instytucji
  • koordynowanie i nadzór nad produkcją materiałów audiowizualnych oraz organizacja sesji zdjęciowych i dokumentacji działań związanych z bieżącą działalnością Muzeum
  • koordynowanie procesu tworzenia, produkcji, dystrybucji oraz magazynowania materiałów drukowanych i cyfrowych
  • planowanie, organizacja i realizacja kampanii promocyjnych w przestrzeni miejskiej, a także wewnątrz Muzeum i jego oddziałów, z dbałością o maksymalizację widoczności instytucji
  • monitorowanie rynku i trendów komunikacyjnych, analiza skuteczności prowadzonych działań, opracowywanie raportów oraz proponowanie rozwiązań usprawniających procesy komunikacyjne
  • udział w opracowywaniu budżetu na działania komunikacyjne, współpraca z podwykonawcami oraz prowadzenie procedur administracyjnych w oparciu o prawo zamówień publicznych
  • czynny udział w spotkaniach oraz kreatywny wkład w działania związane z komunikacją i zwiększeniem rozpoznawalności Muzeum
  • dbałość o spójność przekazu we wszystkich materiałach i kanałach komunikacji oraz o pozytywny wizerunek Muzeum wśród odbiorców, odbiorczyń i partnerów

Wymagania niezbędne:

  • min. 3 lata stażu pracy lub doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • ukończone studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie oraz min. 2 lata stażu pracy bądź doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub ukończone studia pierwszego stopnia oraz min. 3 lata stażu pracy bądź doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku  
  • obsługa komputera: MS Office – Word, Excel, Internet, pakiet Adobe
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe na kierunku związanym z podstawową działalnością Muzeum
  • znajomość innych języków obcych
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii promocyjnych lub koordynacji produkcji
  • doświadczenie w pracy w instytucjach kultury
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • rzetelność i odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, elastyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, zdolności organizacyjne, samodzielność, zorientowanie na rezultat

Muzeum oferuje:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • możliwość awansu
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia, kursy
  • świadczenia pozapłacowe np. karta multisport na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do różnych form wypoczynku, dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i imprez sportowo-rekreacyjnych 
  • darmowe bilety wstępu do państwowych muzeów w Polsce

Wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto 6 800 – 8 160 zł w zależności od posiadanych kwalifikacji i stażu pracy.

Dokumenty należy składać do 17 listopada 2024 r.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Jarmark Bożonarodzeniowy w podpoznańsk...

Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie (gmina Kom...

Całe piękno świata

Poruszająca opowieść strażnika Metropolitan Museum of Art o sztuce i ...

Mistrzynie. Eseje o polskich artystkac...

Mistrzynie to stworzony przez Dagmarę Budzbon-Szymańską zbiór esejów na te...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...