Muzeum Warszawy poszukuje pracownika na stanowisko: starszy specjalista ds. promocji i komunikacji.
Zadania:
- współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum, w tym koordynacja działań promocyjnych i informacyjnych związanych z działalnością programową i wystawienniczą instytucji
- koordynowanie i nadzór nad produkcją materiałów audiowizualnych oraz organizacja sesji zdjęciowych i dokumentacji działań związanych z bieżącą działalnością Muzeum
- koordynowanie procesu tworzenia, produkcji, dystrybucji oraz magazynowania materiałów drukowanych i cyfrowych
- planowanie, organizacja i realizacja kampanii promocyjnych w przestrzeni miejskiej, a także wewnątrz Muzeum i jego oddziałów, z dbałością o maksymalizację widoczności instytucji
- monitorowanie rynku i trendów komunikacyjnych, analiza skuteczności prowadzonych działań, opracowywanie raportów oraz proponowanie rozwiązań usprawniających procesy komunikacyjne
- udział w opracowywaniu budżetu na działania komunikacyjne, współpraca z podwykonawcami oraz prowadzenie procedur administracyjnych w oparciu o prawo zamówień publicznych
- czynny udział w spotkaniach oraz kreatywny wkład w działania związane z komunikacją i zwiększeniem rozpoznawalności Muzeum
- dbałość o spójność przekazu we wszystkich materiałach i kanałach komunikacji oraz o pozytywny wizerunek Muzeum wśród odbiorców, odbiorczyń i partnerów
Wymagania niezbędne:
- min. 3 lata stażu pracy lub doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- ukończone studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie oraz min. 2 lata stażu pracy bądź doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub ukończone studia pierwszego stopnia oraz min. 3 lata stażu pracy bądź doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- obsługa komputera: MS Office – Word, Excel, Internet, pakiet Adobe
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe na kierunku związanym z podstawową działalnością Muzeum
- znajomość innych języków obcych
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii promocyjnych lub koordynacji produkcji
- doświadczenie w pracy w instytucjach kultury
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- rzetelność i odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, elastyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, zdolności organizacyjne, samodzielność, zorientowanie na rezultat
Muzeum oferuje:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- możliwość awansu
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia, kursy
- świadczenia pozapłacowe np. karta multisport na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do różnych form wypoczynku, dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i imprez sportowo-rekreacyjnych
- darmowe bilety wstępu do państwowych muzeów w Polsce
Wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto 6 800 – 8 160 zł w zależności od posiadanych kwalifikacji i stażu pracy.
Dokumenty należy składać do 17 listopada 2024 r.
Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.