czwartek, 30 stycznia, 2025

Starszy specjalista ds. mediów społecznościowych w Muzeum Warszawy

Muzeum Warszawy poszukuje pracownika na stanowisko: Starszy specjalista ds. mediów społecznościowych w Muzeum Warszawy.

Zakres obowiązków:

  • współpraca w tworzeniu strategii promocji wystaw i projektów realizowanych w Muzeum Warszawy w zakresie działań w mediach społecznościowych
  • tworzenie, redagowanie i publikowanie tekstów informacyjnych i promocyjnych zamieszczanych na portalach społecznościowych Facebook i Instagram profilów Muzeum Warszawy z dbałością o maksymalizację widoczności instytucji .
  • ścisła współpraca z osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie kont oddziałów Muzeum Warszawy na portalach społecznościowych Facebook i Instagram.
  • tworzenie i realizacja kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych przy użyciu Meta Business Managera oraz zarządzanie powierzonym budżetem promocyjnym.
  • monitorowanie bieżących trendów w Internecie i mediach społecznościowych.
  • monitorowanie oraz opracowywanie raportów efektywności działań prowadzonych w mediach społecznościowych profili Muzeum Warszawy z wykorzystaniem narzędzi Sotrender oraz Facebook Ads, opracowywanie rekomendacji do dalszych działań.
  • dbałość o spójność przekazu we wszystkich materiałach i kanałach komunikacji oraz o pozytywny wizerunek Muzeum wśród odbiorców, odbiorczyń i partnerów

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe
  • min. 2 lub 3 lata stażu pracy lub doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w zależności od posiadanego wykształcenia (ukończone studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie i min. 2 lata stażu pracy bądź doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub ukończone studia pierwszego stopnia i min. 3 lata stażu pracy bądź doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku) 
  • obsługa komputera: MS Office – Word, Excel, Internet, pakiet Adobe
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe mile widziane na kierunku humanistycznym
  • znajomość innych języków obcych
  • doskonałe umiejętności tworzenia tekstów, lekkie pióro
  • znajomość trendów w mediach społecznościowych
  • znajomość środowiska Meta i tworzenia kampanii reklamowych za pomocą Meta Business Manager
  • doświadczenie w pracy w instytucjach kultury
  • kreatywność, wielozadaniowość, umiejętność pracy pod presją czasu, rzetelność, podstawowa wiedza varsavianistyczna.
  • samodzielność, zorientowanie na rezultat

Muzeum oferuje:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • wynagrodzenie w miesięcznej kwocie brutto 6 500 – 6 800 zł w zależności od posiadanych kwalifikacji plus dodatek stażowy
  • możliwość awansu
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia, kursy
  • świadczenia pozapłacowe np. karta multisport na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do różnych form wypoczynku, dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i imprez sportowo-rekreacyjnych 
  • darmowe bilety wstępu do państwowych muzeów w Polsce

Dokumenty należy składać do 2 lutego 2025 r.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.

MuzeOn nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Biblioteka w muzeum (i nie tylko)

Moduł biblioteczny w systemie Muzeo jest dedykowany do zarządzania zbiorami ksi...

Zimowy Wjazd do Huty 2025- Muzeum Przy...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach jak co roku, podczas ferii zimowych...

Profesjonalna ewidencja zbiorów

Każdy pracownik muzeum doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważna jest dokładna i ...

Pierwsze z cyklu spotkań – prelekcji d...

Prelekcja trwała 90 min. Obok traktatów o czarownictwie, które były czytane prz...

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...