poniedziałek, 29 kwietnia, 2024

Asystent w Muzeum Warmii i Mazur

Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie poszukuje osoby na stanowisko: Asystent w Dziale Edukacji, Promocji i Wydawnictw.

Zadania to m.in.: prowadzenie profilów Muzeum w mediach społecznościowych; nadzór nad funkcjonowaniem strony internetowej Muzeum; zamieszczanie materiałów przesłanych przez działy i oddziały Muzeum w Wirtualnym Muzeum Warmii i Mazur; promocja projektów realizowanych z funduszy zewnętrznych; realizacja działań promocyjnych w zakresie oferty turystycznej; uczestnictwo w działaniach promocyjnych podczas wydarzeń zewnętrznych związanych z kulturą i edukacją; prowadzenie dokumentacji w zakresie powierzonych zadań; współpraca z mediami; korekta i redakcja wydawnictw; pomoc w prowadzeniu zajęć edukacyjnych oraz oprowadzanie wycieczek.

Wymagania: wykształcenie wyższe z zakresu nauk humanistycznych lub artystycznych (preferowane kierunki:
filologia polska, historia sztuki, historia); znajomość sposobów publikacji w sieci internetowej; znajomość aktualnych trendów z zakresu komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych; praktyczna znajomość internetowych narzędzi do analizy statystyk serwisów WWW a także monitoringu Internetu i mediów (Google Analytics, Brand24); znajomość języka obcego.

Dokumenty należy złożyć do 28 marca 2021 r.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

OTWARCIE SEZONU LETNIEGO W SZYMBARSKIM...

28 kwietnia 2024 Skansen w Szymbarku Rejestracja Zapraszamy w niedziel...

ŚWIAT DZIECIĘCY W RYSUNKU I GRAFICE MA...

25 kwietnia 2024 - 23 czerwca 2024 Dwór Karwacjanów Już od czwa...

GORLICKIE ULICE – 3 MAJA

Wernisaż wystawy "Gorlickie ulice - 3 Maja" odbędzie się w piątek 26 kwietnia o...

Chłop-niewolnik? Opowieść o pańszczyźn...

28 kwietnia – 10 październik 2024 r. Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu R...

Miecze japońskie to nie tylko broń, al...

Miecze Japońskie. Z kolekcji gen. Sławomira Petelickiego i Polskiej Sekcji Miec...