Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: archiwista.
Zadania:
• prowadzenie archiwum Muzeum;
• przyjmowanie dokumentów;
• dbanie o właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji,
• porządkowanie i udostępnianie pracownikom przechowywanej dokumentacji,
• przeprowadzanie procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
• prowadzenie archiwum zakładowego, w tym m.in.:
koordynacja czynności kancelaryjnych, bieżący nadzór nad przestrzeganiem i prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych, doradzanie pracownikom w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją, szkolenie pracowników i współpracowników w zakresie znajomości przepisów kancelaryjno-archiwalnych, bieżąca aktualizacja wewnętrznych przepisów dot. archiwizacji i czynności kancelaryjnych oraz przeprowadzanie procedur akceptacji tych przepisów przez Archiwum Państwowe
Wymagania:
• studenci studiów magisterskich lub absolwenci kierunku archiwistyka lub historia ze specjalnością archiwistyka lub studium o kierunku archiwistyka lub ukończony kurs archiwalny 2 stopnia,
• doświadczenie w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego w instytucji publicznej lub pracy w archiwum (w tym staże i praktyki),
• dobra znajomość obowiązujących przepisów prawa dot. instrukcji kancelaryjnej, narodowego zasobu archiwalnego i archiwów, klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
• dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności programu Excel,
• umiejętność planowania i organizowania pracy,
• samodzielność, dokładność i skrupulatność,
• umiejętność dobrej komunikacji i współpracy z innymi pracownikami
Mile widziane:
• Znajomość PZP i EZD. Rp.
Muzeum oferuje:
• pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
• możliwość rozwoju zawodowego;
• umowę o pracę.
Dokumenty należy składać do 31 sierpnia 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie Pracuj w kulturze.