środa, 30 lipca, 2025

Edukator muzealny w Muzeum Piaseczna

Muzeum Piaseczna zatrudni pracownika na stanowisko: Edukator muzealny (praca na umowę zlecenie).

Zakres obowiązków:

  • Opracowywanie scenariuszy lekcji muzealnych i warsztatów edukacyjnych.
  • Organizowanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych dla różnych grup wiekowych i społecznych –
    szczególnie dla przedszkoli, uczniów, seniorów, rodzin i osób z niepełnosprawnościami.
  • Oprowadzanie po wystawach muzealnych i historycznych miejscach Piaseczna.
  • Opracowywanie materiałów merytorycznych do projektów edukacyjnych (scenariusze zajęć, karty
    prac, wstępy do katalogów, itp.).
  • Opracowywanie ofert edukacyjnych do wystaw stałych i czasowych oraz wydarzeń okazjonalnych.
  • Opracowywanie pomocy dydaktycznych.
  • Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji oraz rozliczeń projektów edukacyjnych.
  • Prowadzenie mediów społecznościowych Muzeum.
  • Wykonywanie dokumentacji fotograficznej i relacji filmowych z działań edukacyjnych i innych
    wydarzeń muzealnych.
  • Włączanie się w działalność popularyzatorską i promocyjną Muzeum.
  • Współpraca z działem merytorycznym Muzeum.
  • Współpraca z instytucjami edukacyjnymi, placówkami oświatowymi, uczelniami i szkołami.
  • Pełnienie dyżurów na ekspozycjach.

Wymagania:

  • Wykształcenie magisterskie na kierunkach humanistycznych: kulturoznawstwo, etnografia, animacja
    kultury, historia sztuki, historia i pokrewne; preferowane kierunki ze specjalnością edukacyjną lub
    przygotowaniem pedagogicznym.
  • Otwartość i łatwość nawiązywania kontaktu.
  • Kreatywność i pomysłowość.
  • Komunikatywność, umiejętność jasnego formułowania wypowiedzi – umiejętność będzie
    sprawdzana na rozmowie kwalifikacyjnej.
  • Znajomość historii Piaseczna.
  • Umiejętności plastyczne będą dodatkowym atutem.
  • Minimum 1 rok w realizacji projektów edukacyjnych i kulturalnych.
  • Doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych dla różnych grup wiekowych i społecznych
    w instytucjach kultury lub szkole.
  • Umiejętność planowania i organizacji działań edukacji kulturalnej metodą projektową.
  • Umiejętność samodzielnego opracowywania materiałów edukacyjnych i tekstów informacyjnych.
  • Obsługa urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office oraz podstawowych nowych mediów
    i narzędzi do komunikacji on-line.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie.
  • Etyka zawodowa i profesjonalizm.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • praca w siedzibie Muzeum oraz w terenie,
  • drzwi wejściowe nieprzystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
  • w budynkach brak wind, toalety nieprzystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
  • stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, prowadzeniem rozmów telefonicznych,
    przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku

Muzeum oferuje:

  • umowa zlecenie z możliwością zatrudnienia na etat,
  • możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenie w szkoleniach,
  • udział w ciekawych projektach kulturalnych,
  • stawka godzinowa 36,00 zł brutto.

Dokumenty należy składać do 22 sierpnia 2025 r.

https://www.facebook.com/photo?fbid=720630330869575&set=a.111729005093047
  1. Wymagane dokumenty:
    1) CV i list motywacyjny (aplikacje niekompletne nie będą rozpatrywane)
    Podanie danych osobowych innych niż imię, nazwisko, dane kontaktowe, data urodzenia, historia
    zatrudnienia i przebieg edukacji, nie jest niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Jeżeli podają Państwo
    takie dane w CV, prosimy o zawarcie w nim następującej, dobrowolnej zgody:
    “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niniejszego postępowania
    rekrutacyjnego przez Muzeum Piaseczna, plac Piłsudskiego 10, 05-500 Piaseczno, (zgoda obejmuje dane
    wykraczające poza zakres niezbędny do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji, tj. poza imieniem,
    nazwiskiem, danymi kontaktowymi, datą urodzenia, historią zatrudnienia oraz przebiegiem edukacji). W
    każdej chwili mogę wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej
    wycofaniem”;
    Jeżeli oczekują Państwo, że Państwa kandydatura będzie brana pod uwagę w przyszłych rekrutacjach, prosimy
    o zawarcie w CV następującej, dobrowolnej zgody:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów
    rekrutacyjnych prowadzonych przez Muzeum Piaseczna, plac Piłsudskiego 10, 05-500 Piaseczno, przez okres
    najbliższych 6 miesięcy. W każdej chwili mogę wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem
    przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.”
    2) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. zaświadczenia o ukończonych
    kursach, szkoleniach, referencje, itp., które według kandydata mogą być istotne z punktu widzenia
    prowadzonego naboru;
    3) w przypadku osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności – kopia dokumentu potwierdzającego
    niepełnosprawność.
  2. Termin składania dokumentów: do 22.08.2025 na adres e-mail: rekrutacja@muzeumpiaseczna.pl
  3. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
    Link do postępowania rekrutacyjnego: https://muzeum_piaseczna.ssdip.bip.gov.pl/search/joboffers/

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych, dalej: „RODO”) informujemy, że:
Administratorem [Pana/Pani] danych jest Muzeum Piaseczna, plac Piłsudskiego 10, 05-500 Piaseczno.
Inspektor ochrony danych
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem: poczty
elektronicznej pod adresem e-mail: iod@muzeumpiaseczna.pl lub poczty tradycyjnej, pod adresem siedziby administratora danych.
Cele i podstawy przetwarzania
Przetwarzamy [Pana/Pani] dane osobowe:
a. w zakresie imienia, nazwiska, danych kontaktowych, daty urodzenia, historii zatrudnienia i przebiegu edukacji w celu podjęcia czynności
niezbędnych do zawarcia umowy, na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
b. w razie udostępnienia przez Kandydata innych danych niż wskazane w lit. a powyżej – na podstawie jego zgody, w celu realizacji procesu
rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a w razie udostępnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
c. w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie przed takimi
roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO, a w razie udostępnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. f RODO),
d. w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody – na potrzeby uwzględnienia przy przyszłych rekrutacjach (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być:
a. firmy świadczące usługi lub dostarczające rozwiązania informatyczne,
b. firmy świadczące usługi kurierskie i pocztowe.
Czas przetwarzania danych
[Pana/Pani] dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez
Kandydata zgody na wykorzystanie danych osobowych na potrzeby przyszłych postępowań rekrutacyjnych przez okres
6 miesięcy od zakończenia bieżącego procesu rekrutacji. W razie uzasadnionej informacji o możliwości wystąpienia roszczeń, dane osobowe będą
także przechowywane do upływu terminów ich przedawnienia.
Prawa osób, których dane dotyczą
Przysługuje [Panu/Pani] (w sytuacjach wskazanych przepisami RODO):

  1. prawo dostępu do danych;
  2. prawo żądania sprostowania danych;
  3. prawo do usunięcia danych;
  4. prawo do ograniczenia przetwarzania;
  5. prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z [Pana/Pani] szczególną sytuacją, zgodnie z art. 21
    RODO;
  6. w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania [Pana/Pani] danych osobowych jest zgoda wyrażona na podstawie przepisów RODO –
    prawo do wycofania takiej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, którego dokonano przed jej wycofaniem;
  7. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna [Pan/Pani], że
    przetwarzanie [Pana/Pani] danych osobowych narusza przepisy RODO.
    Czy musi [Pan/Pani] podawać swoje dane osobowe?
    Podanie danych osobowych przez [Pana/Panią] jest dobrowolne, lecz niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
    Zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie
    [Pana/Pani] dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), mogący wywoływać wobec
    [Pana/Pani] skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływać na [Pana/Pani] sytuację.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

„Lato w Hucie 2025”

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach serdecznie zaprasza do&nb...

Festyn Ekologiczny „Zaginiony świat na...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach już po raz szesnasty organizuje dla...

FESTYN ZIELONOŚWIĄTKOWY

8 czerwca 2025 r. | godz. 12:00–17:00 | Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu R...

XIV Noc Muzeów

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach serdecznie zaprasza 17 maja o godz....

Wernisaż wystawy pt. „ Geometria Gaudi...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach zaprasza na wernisaż wystawy pt. „ ...