Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie zatrudni pracownika na stanowisko: koordynator wystaw.
Zadania:
1. koordynowanie procesu realizacji i produkcji projektów wystawienniczych;
2. opracowywanie oraz realizacja harmonogramów i budżetów projektów;
3. zarządzanie zespołem projektowym;
4. nadzór nad terminową realizacją projektu;
5. bezpośrednia współpraca z kuratorem, projektantami, autorami;
6. koordynacja transportów, organizacja ubezpieczeń;
7. przygotowywanie projektów umów zw. z realizacją projektu, OPZ do postępowań przetargowych, prowadzenie szacowań do postępowań, kontraktowanie wykonawców;
8. monitorowanie procesu projektowania wystawy, druków i realizacji zleceń (wewnętrznych i zewnętrznych);
9. współpraca z odpowiednimi komórkami i/ lub osobami przy opracowywaniu programów edukacyjnych i promocji;
10. współpraca przy opracowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów ze źródeł
zewnętrznych.
Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe;
2. doświadczenie w pracy w instytucji kultury z podobnym zakresem obowiązków min. 2 lata;
3 . biegła znajomość obsługi komputera: MS Office (Word, Excel, Power Point);
4. znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2.
Umiejętności i predyspozycje:
1. bardzo dobre umiejętności organizacyjne, skuteczność działania;
2. umiejętność kontroli pracy innych oraz egzekwowania powierzonych działań w
określonym terminie;
3. wysokie umiejętności interpersonalne (komunikatywność i umiejętność pracy w
zespole).
Dokumenty należy składać do 24 lutego 2022 r.
Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.