Wielkopolskie Muzeum Niepodległości w Poznaniu zatrudni pracownika na stanowisku: księgowa.
Zadania:
- bieżące i prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości
- obliczanie podatków i sporządzanie deklaracji podatkowych za poszczególne okresy sprawozdawcze tj. PIT, VAT, JPK
- współpraca z audytorem zewnętrznym w trakcie corocznej kontroli
- nadzór nad dokumentami zgromadzonymi w dziale finansowo – księgowym oraz wprowadzenie do programu księgowego (księgowanie sprzedaży, zakupów itp.)
- dekretowanie dokumentów
- bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgowych
- kwalifikacja podatkowa dokumentów
- odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych
- Przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
- Min. 3 lata doświadczenia w w obszarze ewidencji składników majątku trwałego.
- Znajomość ustawy o rachunkowości, CIT.
- Umiejętność analitycznego myślenia, innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań.
- Otwartość na współprace z ludźmi.
Pożądane:
- Znajomość programu księgowo – finansowego Agrobex.
- Odbyte dodatkowe kursy i szkolenia z zakresu księgowości
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Zdolności komunikacyjne i interpersonalne.
Wynagrodzenie: 4 300 – 4 500 PLN brutto.
Dokumenty należy składać do 31 marca 2024 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.