Muzeum Piaseczna (w organizacji) zatrudni mł.spec. / specjalistę/kę ds. księgowo-administracyjnych
Zakres obowiązków:
- prowadzenie ewidencji sprzedaży i rozliczanie sprzedaży kasowej,
- obsługa programu magazynowo-sprzedażowego,
- sporządzanie planu finansowego,
- nadzór nad wykonaniem planu finansowego,
- obsługa dokumentacji dotyczącej kosztów – ewidencja faktur w rejestrze zakupu,
- sporządzanie sprawozdań do GUS oraz przygotowywanie danych do sprawozdań obowiązujących w Instytucji,
- sprawdzanie dowodów księgowych (rachunków) pod względem formalnym i rachunkowym oraz zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych,
- sporządzanie zapytań ofertowych,
- sporządzanie i obsługa umów cywilno-prawnych,
- rozliczanie delegacji,
- współpraca z Głównym Księgowym,
- obsługa i prowadzenie ewidencji majątku Instytucji oraz rozliczanie inwentaryzacji,
- segregacja / gromadzenie dokumentów księgowych, archiwizacja,
- nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem informacji i dokumentów,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej budynków i majątku Muzeum.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu ekonomii, rachunkowości lub ukończone certyfikowane kursy bądź udokumentowane wieloletnie doświadczenie
- przynajmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe pracy na pokrewnych stanowiskach.
- wskazane doświadczenie w pracy muzeum lub innej instytucji kultury,
- znajomość podstaw księgowości instytucji kultury,
- znajomość podstawowych przepisów dotyczących działalności Instytucji Kultury – muzeów,
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu finansów publicznych i ustawy o rachunkowości,
- znajomość aplikacji MS Office, w szczególności Excel;
- wysoka etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach,
- dokładność, terminowość i samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na ½ etatu lub w pełnym wymiarze czasu pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenie w szkoleniach,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
- dodatek stażowy;
- dofinansowanie do wypoczynku;
- udział we współtworzeniu nowej instytucji kultury – Muzeum Piaseczna.
- Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny:
- CV zawierające poniższą klauzulę:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Piaseczna (w organizacji), plac Piłsudskiego 10, 05-500 Piaseczno dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”,
- CV zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem/tką (np. numer telefonu, adres e-mail do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
- dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie;
- w przypadku osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
np. świadectwa pracy, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp., które
wg kandydata mogą być istotne z punktu widzenia prowadzonego naboru; - Termin składania dokumentów: do 12.02.2023 na adres e-mail: rekrutacja@muzeumpiaseczna.pl.
- Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane.
- Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Dodatkowe informacje: