Muzeum Getta Warszawskiego poszukuje pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu w Dziale Promocji.
Zadania:
Organizacja i realizacja działań promocyjnych:
- kreacja, opracowanie, przygotowywanie i wdrażanie kampanii promocyjnych, z wykorzystaniem różnych narzędzi marketingowych i nośników reklamowych,
- wsparcie w organizacji eventów, wystaw, konferencji i wykładów,
- planowanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów graficznych, fotograficznych i filmowych;
- przygotowywanie dokumentacji do udzielania zamówień publicznych,
- udział w opracowaniu, aktualizacja oraz koordynacja wdrażania strategii komunikacji MGW
- współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju dla e-commerce.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu komunikacji, dziennikarstwa lub marketingu;
- min. 2 lata doświadczenia w realizacji projektów promocyjnych;
- doświadczenie w tworzeniu planów promocyjnych;
- znajomość programów do montażu (CapCut, Canva Pro)
- umiejętność pisania tekstów promocyjnych;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (na poziomie min. B2);
- dobra organizacja pracy, umiejętność planowania;
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii dla e-commerce
- wiedza pozwalająca realizować kampanie marketingowe e-commerce w różnych kanałach.
- umiejętność pracy w zespole; komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów; sumienność, systematyczność.
Mile widziane:
- doświadczenie w promocji projektów w instytucjach kultury,
- doświadczenie z zakresu pracy z Funduszami Europejskimi.
Muzeum oferuje:
- umowę o pracę na pełny etat,
- możliwość podwyższania kwalifikacji,
- pracę w małym zespole w atrakcyjnym komunikacyjnie miejscu w centrum Warszawy.
Dokumenty należy składać do 25 października 2024 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.