piątek, 8 listopada, 2024

Specjalista ds. promocji i marketingu w Muzeum Miasta Łodzi

Muzeum Miasta Łodzi poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji i marketingu.

Zadania:

  1. planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych i promocyjnych,
  2. promowanie działalności Muzeum poprzez wszystkie media, przygotowywanie
    i dystrybucja materiałów informacyjnych;
  3. opracowywanie materiałów informacyjnych o Muzeum i jego działalności dla mediów
    i innych partnerów zewnętrznych;
  4. administrowanie stronami internetowymi, portalami społecznościowymi Muzeum oraz
    opracowywanie materiałów przeznaczonych do publikacji w ramach wymienionych mediów;
  5. prowadzenie badań i analiz w zakresie struktury i oczekiwań potencjalnych odbiorców
    działalności Muzeum;
  6. prowadzenie badań i analiz wyników w zakresie frekwencji, godzin otwarcia, sposobu
    zwiedzania, usług towarzyszących, itp.;
  7. tworzenie analiz, zestawień oraz raportów z działań marketingowych,
  8. aranżacja i realizacja systemów informacji wizualnej;
  9. współtworzenie i wdrażanie strategii budowania trwałych relacji z odbiorcami,
  10. pozyskiwanie środków sponsorskich na działania ogólnomuzealne i promocyjne,
  11. przygotowywanie materiałów reklamowych oraz ich dystrybucja,
  12. pozyskiwanie partnerów, sporządzanie umów barterowych i sponsorskich,
  13. nadzór nad wywiązywaniem się z zobowiązań wynikających z podpisanych umów.

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie min. średnie;
  2. znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym,
  3. dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, WordPress) i urządzeń biurowych,
  4. swobodne poruszanie w social mediach (instagram, facebook, itp.),
  5. umiejętność nawiązywania kontaktów sponsorskich i partnerskich,
  6. umiejętność myślenia analitycznego,
  7. rzetelności i punktualności,
  8. przedsiębiorczości i dużej samodzielności w działaniu,
  9. komunikatywności, umiejętności pracy w zespole i kreatywności,
  10. wysoka kultura osobista.

Kryteria dodatkowe:

  1. wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu marketingu, promocji, PR,
  2. rozeznania w środowisku kultury oraz znajomości specyfiki instytucji kultury,
  3. doświadczenie na podobnym stanowisku.

Muzeum oferuje

  1. zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  2. udział w kształtowaniu pozytywnego wizerunku Muzeum Miasta Łodzi;
  3. pracę w atrakcyjnej lokalizacji – Pałac rodziny Poznańskich w Łodzi;
  4. możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych.

Proponowane wynagrodzenie brutto: 3 600 – 3 800 PLN (w zależności od udokumentowanego
doświadczenia).

Dokumenty należy składać do 29 stycznia 2023 r.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Pierwsze z cyklu spotkań – prele...

To wydarzenie w Międzyzdrojach otwiera serię spotkań-prelekcji poświęconych szt...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...

Ogień. Opowieść o Janis Joplin

Powieść ukazuje burzliwe życie Janis Joplin. W tej wciągającej historii na...

Regionalne Centra Konserwatorsko-Magaz...

20 listopada 2024 r.  10.00–17.00,  Forty Kleparz w Krakowie, ul. Kam...

Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowski...

Temat strat wojennych jest niezwykle ważnym elementem badań nad polskim dziedzi...