Muzeum Powstania Warszawskiego poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. social mediów.
Zadania:
• obsługa kanałów informacyjnych muzeum (Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Tik Tok)
• samodzielne tworzenie (grafika, wideo i treść) i zarządzanie treścią w mediach społecznościowych
• moderowanie treści pojawiających się na profilach społecznościowych
• rozwój i poszerzanie zakresu ofertowego z obszaru online/interactive/social media
• współpraca z zespołem social media, marketingu i innymi działami oraz partnerami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, i innymi podmiotami z obszaru marketingu) w celu realizacji planów komunikacji wydarzeń w mediach społecznościowych
• prowadzenie działań reklamowych w mediach społecznościowych: wyznaczanie targetów, estymacja wyników, tworzenie mediaplanów, emisja reklam i optymalizacja działań płatnych
• bieżące wsparcie przy eventach, obsługa socialmediowa
Wymagania:
• min. 2-letnie doświadczenie w planowaniu kampaniami reklamowymi w social media
• bardzo dobra orientacja trendach social mediach
• umiejętność redagowania krótkich tekstów
• doświadczenie w administrowaniu stronami internetowymi (obsługa CMS)
• znajomość programów graficznych umożliwiająca samodzielne przygotowywanie grafik do mediów społecznościowych
• znajomość programów do montażu wideo i tworzenia animacji
• samodzielność
• znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1
• umiejętności pracy pod presją czasu
• dyspozycyjność – część wydarzeń może odbywać się wieczorami lub w weekendy
Muzeum oferuje:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze etatu
• możliwości podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
• benefity pracownicze (premie uznaniowe, dofinansowanie karty MultiSport, świadczenia z ZFŚS, karta przedpłacona na święta, dofinansowanie do wakacji)
• możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz innowacyjnych rozwiązań
Dokumenty należy składać do 8 kwietnia 2024 r.
Pełna oferta pracy na stronie Pracuj w kulturze.