Muzeum Warszawy poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. sponsoringu.
Zakres obowiązków:
- tworzenie strategii pozyskiwania środków zewnętrznych od firm i osób indywidualnych
- tworzenie i wysyłka ofert sponsorskich
- prowadzenie negocjacji ze sponsorami
- przygotowanie i obsługa umów sponsorskich oraz nadzorowanie realizacji świadczeń i rozliczenia umów
- utrzymywanie aktualnej bazy adresowej sponsorów zawierającej szczegółowe dane kontaktowe i historie współpracy
- odpowiedzialność za komunikację z obecnymi i potencjalnymi sponsorami Muzeum, w tym stronę internetową i newsletter
- organizacja specjalnych wydarzeń dla sponsorów np. preview wystawy
- miesięczne raportowanie pozyskanych środków
- koordynowanie współpracy z Fundacją Muzeum Warszawy
- realizacja innych zadań powierzonych przez przełożonego
Wymagania niezbędne:
- min. 1 rok stażu pracy w marketingu, komunikacji lub sponsoringu
- wykształcenie wyższe
- obsługa komputera: MS Office – Word, Excel, Internet
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Mile widziane:
- znajomość narzędzi fundrisingowych
- znajomość innych języków obcych
- samodzielność w działaniu, kreatywność, komunikatywność, szczerość i otwartość, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podejmowania ryzyka
Muzeum oferuje:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto 5 300 zł – 6 300 zł w zależności od stażu pracy i posiadanych kwalifikacji
- możliwość rozwoju zawodowego
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia, kursy
- świadczenia pozapłacowe np. karta multisport na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do różnych form wypoczynku, dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i imprez sportowo-rekreacyjnych
- darmowe bilety wstępu do państwowych muzeów w Polsce
Dokumenty należy składać do 1 lutego 2024 r.
Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.