Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie zatrudni pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji.
I. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing w kulturze, PR).
2. Doświadczenie w pracy w dziale promocji lub marketingu instytucji kultury (minimum 2 lata).
3. Doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych na nośnikach zewnętrznych oraz kampanii reklamowych w internecie.
4. Doświadczenie w koordynacji i rozliczaniu projektów.
5. Doświadczenie w realizacji umów współpracy promocyjnej oraz w organizacji eventów promocyjnych.
II. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość trendów dotyczących marketingu, reklamy, PR i umiejętne korzystanie z tej wiedzy w codziennej pracy.
2. Doświadczenie w tworzeniu ofert sponsorskich, realizacji i rozliczaniu umów sponsorskich.
3. Umiejętność tworzenia i redagowania tekstów na strony internetowe.
4. Doświadczenie w zakresie prowadzenia działań PR.
5. Znajomość narzędzi wspierających działania marketingowe (np. Brand 24, Google Analytics/Trends/AdWords, Canva, platformy e-mail marketingowe itp.)
6. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2).
7. Zainteresowanie tematyką inżynierii miejskiej.
III. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
1. Realizacji kampanii reklamowych (w tym na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz kampanie internetowe).
2. Planowanie i realizacja eventów promocyjnych (otwarcie wystaw, dni otwarte Muzeum, konferencje i in.).
3. Koordynacja produkcji gadżetów reklamowych Muzeum, realizacja zamówień do sklepiku muzealnego.
4. Stała współpraca z podwykonawcami i partnerami.
5. Realizacja działań marketingowych i promocyjnych Muzeum.
6. Przygotowywanie i redagowanie treści na strony internetowe.
7. Monitorowanie efektów działań reklamowych i promocyjnych.
IV. Umiejętności i predyspozycje:
1. Wysokie kompetencje interpersonalne, kreatywność i komunikatywność.
2. Bardzo dobra organizacja pracy.
3. Zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonywane zadania, dokładność, systematyczność, punktualność.
4. Wysoka kultura osobista.
5. Umiejętność pracy w zespole.
6. Kreatywne podejście do powierzonych zadań.
7. Chęć stałego podnoszenia kompetencji (śledzenie trendów, udział w szkoleniach).
8. Umiejętność pracy pod presją czasu.
Wynagrodzenie: zasadnicze zgodne z Regulaminem wynagradzania Pracowników Muzeum Inżynierii Miejskiej, dodatek stażowy, premia według obowiązujących w MIM zasad.
Dokumenty należy składać do 26 stycznia 2022 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.