piątek, 22 listopada, 2024

Pełnomocnik Dyrektora ZNiO ds. Budowy Muzeum Książąt Lubomirskich

Zakład Narodowy im. Ossolińskich we Wrocławiu poszukuje pracownika na stanowisko: pelnomocnik Dyrektora ZNiO ds. Budowy Muzeum Książąt Lubomirskich.

Zakres obowiązków:

  1. Organizacja i nadzór nad całością procesu przygotowania i realizacji budowy Muzeum Książąt Lubomirskich (MKL), zarządzanie procesem przygotowania oraz realizacji inwestycji pod względem organizacyjnym, merytorycznym, formalno-prawnym i finansowym.
  2. Opracowanie zakresu rzeczowego i harmonogramu terminowego budowy MKL.
  3. Koordynacja i nadzór procesu zlecenia i opracowywania dokumentacji projektowej, współpraca z projektantem oraz koordynacja działań związanych z uzyskiwaniem niezbędnych pozwoleń, ekspertyz i opracowań przy przygotowaniu i w trakcie inwestycji.
  4. Kontrola i nadzór nad rozliczeniami związanymi z budową MKL. Współpraca z Działem Finansowo-Księgowym ZNiO.
  5. Przygotowanie pism, sprawozdań i raportów na potrzeby ZNiO oraz instytucji finansujących inwestycję w zakresie budowy gmachu MKL.
  6. Przygotowywanie umów, OPZ i innych dokumentów związanych z realizacją inwestycji. Współpraca z Działem Zamówień Publicznych ZNiO.
  7. Obsługa procesu budowy gmachu muzeum oraz współpraca z pozostałymi uczestnikami procesu inwestycyjnego, w szczególności z Inwestorem zastępczym w trakcie realizacji inwestycji. Nadzór nad wykonaniem umów zawartych w trakcie realizacji inwestycji.
  8. Analiza danych pozwalających na bieżącą ocenę prawidłowości działań podjętych w toku przygotowania i realizacji inwestycji, kontrolowanie jakości realizacji inwestycji oraz zgłaszanie Dyrektorowi ZNiO wszelkich nieprawidłowości w realizacji budowy MKL. Monitorowanie, zapobieganie i ewentualnie minimalizowanie skutków ryzyk zidentyfikowanych w trakcie realizacji inwestycji.
  9. Projektowanie i usprawnianie procesów działania w trakcie realizacji inwestycji, decydowanie o konieczności wprowadzenia zmian i analizowanie ich wpływu na realizację inwestycji, raportowanie Dyrektorowi ZNiO postępów w pracach realizowanej inwestycji
  10. Prowadzenie bieżącej korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego oraz jej archiwizacja.

Wymagania:

  1. Wykształcenie wyższe techniczne,
  2. Mile widziane uprawnienia budowlane do projektowania i/lub do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
  3. Biegłe posługiwanie się oprogramowaniem biurowym (rodzina MS i Google), umiejętność pracy na zasobach współdzielonych (dokumenty, pliki, formularze)wymagana znajomość i umiejętność posługiwania się oprogramowaniem branżowym NORMA, systemami CAD (otwieranie przeglądanie dokumentacji).
  4. Doświadczenie zawodowe w obszarze realizacji inwestycji co najmniej 3 lata, w tym doświadczenie na podobnym stanowisku (Koordynator/Kierownik Projektu/inne) przy inwestycjach o wartości min. 20 mln zł lub dla budynków kubaturowych o powierzchni min. 5000 m2.
  5. Doświadczenie w koordynacji pracy zespołu.
  6. Doświadczenie przy rozliczaniu inwestycji finansowanych z dotacji krajowych i z funduszy unijnych.
  7. Znajomość oprogramowania wspierającego zarządzania projektami oraz metod i standardów stosowanych w tym obszarze.
  8. Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu, inicjatywa i zaangażowanie.
  9. Umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność.

Dokumenty należy składać do 7 lutego 2022 r.

Pełna oferta pracy na stronie Zakładu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełz...

VIII Forum Regionalne Między Małopolską a Górnym Śląskiem pt. „Po nitce do kłęb...

Barwy holi

W starożytnej Mithili – krainie położonej u podnóży Himalajów, poprzecinanej rz...

Pierwsze z cyklu spotkań – prele...

To wydarzenie w Międzyzdrojach otwiera serię spotkań-prelekcji poświęconych szt...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...

Ogień. Opowieść o Janis Joplin

Powieść ukazuje burzliwe życie Janis Joplin. W tej wciągającej historii na...