niedziela, 19 maja, 2024

Specjalista ds. promocji i komunikacji internetowej w MIIWŚ w Gdańsku

Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku zatrudni pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji i komunikacji internetowej.

Zadania:
• koordynowanie prac związanych z komunikacją i działaniami promocyjnymi Muzeum w obszarze internetowym oraz bieżąca analiza efektywności podejmowanych działań;
• obsługa i rozwój strony internetowej Muzeum, serwisów społecznościowych oraz BIPu; badanie i analizowanie potrzeb odbiorcy internetowego;
• aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań promocyjnych i komunikacyjnych w obszarze digitalowym;
• współpraca, w opracowywaniu materiałów promujących Muzeum, z zespołem ekspertów;
• współorganizowanie prezentacji dot. przedsięwzięć podejmowanych przez Muzeum;
• wspieranie działalności edukacyjnej i wystawienniczej Muzeum;
• planowanie, budżetowanie i realizacja kampanii on-line, raportowanie efektów i bieżąca ewaluacja.

Wymagania konieczne:
• wykształcenie wyższe;
• doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych on-line i off-line;
• doświadczenie w obsłudze/prowadzeniu strony internetowej i mediów społecznościowych – dodawanie, modyfikowanie i usuwanie tekstów, grafik, zdjęć, filmów etc.; planowanie postów i układanie harmonogramów.
• obsługa biznesowa Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter, Google Ads;
• doświadczenie zawodowe w branży związanej z marketingiem, PR-em;
• umiejętność sprawnego i „lekkiego” formułowania myśli w mowie i piśmie oraz dobrego warsztatu edytorskiego;
• umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu oraz optymalnego planowania czasu na zadania;
• umiejętność negocjacji i podejmowania szybkich decyzji;
• samodzielność i kreatywność w działaniu;
• odpowiedzialność i terminowość;
• bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność i otwartość.

Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie z zakresu public relations, historii, wiedzy o kulturze, muzealnictwa, politologii lub pokrewnych;
• doświadczenie w obszarze promocji projektów kulturalnych i znajomość funkcjonowania instytucji kultury;
• zainteresowanie problematyką historii II wojny światowej;
• praktyczna umiejętność obsługi narzędzi komunikacji internetowej, m.in. znajomość Google Analytics, HotJar, So Trender, Brand24; GetResponse.

Muzeum oferuje:
• stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę na pełen etat);
• interesującą pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole, w jednym z
najciekawszych muzeów w Polsce;
• udział w tworzeniu strategii komunikacji nowoczesnej instytucji kultury.

Dokumenty należy składać do 20 lutego 2022 r.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Całe piękno świata

Poruszająca opowieść strażnika Metropolitan Museum of Art o sztuce i życiu. ...

WIKTORIA DUBOWIK / MALARSTWO, BATIK

Zapraszamy serdecznie na wernisaż malarstwa ukraińskiej artystki Wiktorii Dubow...

Nie połamać języka!!!

Już w piątek tłumaczka i filolog Beata Bednarowska będzie gościła w Poznaniu. ...

Chłop-niewolnik? Katalog wystawy

Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie Ul. Dwo...

OTWARCIE SEZONU LETNIEGO W SZYMBARSKIM...

28 kwietnia 2024 Skansen w Szymbarku Rejestracja Zapraszamy w niedziel...