Muzeum Zamkowe w Malborku poszukuje pracownika na stanowisko: główny specjalista ds. promocji i marketingu.
Zadania:
1) rozwój i wdrażanie strategii promocyjnej i komunikacyjnej Muzeum;
2) promocja bieżącej działalności Muzeum;
3) prowadzenie działań związanych z budowaniem w mediach wizerunku Muzeum;
4) opracowywanie i koordynacja działań w mediach społecznościowych / opracowywanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii w mediach społecznościowych;
5) aktywne kształtowanie relacji z mediami, blogerami i przedstawicielami opiniotwórczych środowisk w Internecie;
6) pozyskiwanie partnerów medialnych i zarządzanie współpracą z nimi;
7) pozyskiwanie partnerów strategicznych Muzeum, mecenasów, sponsorów, budowanie relacji z nimi, rozwijanie współpracy;
8) pozyskiwanie środków pozabudżetowych;
9) zarządzanie obsługą strony internetowej i mediów społecznościowych;
10) planowanie i rozliczanie budżetu promocyjnego i marketingowego;
11) monitorowanie trendów, poszukiwanie i wdrażanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych z odbiorcami;
12) planowanie oraz koordynacja opracowywania materiałów promocyjnych i informacyjnych;
13) aktywizowanie, inspirowanie i dzielenie się wiedzą w całej organizacji;
14) aktywne budowanie i rozwijanie relacji z innymi instytucjami, wymiana dobrych praktyk;
15) wykonywanie innych zadań wspierających skuteczną promocję działalności Muzeum.
Wymagania:
1) wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing i zarządzanie, social media, PR, inne pokrewne);
2) znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację;
3) minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym, samodzielnym stanowisku w dużej organizacji;
4) praktyczna umiejętność formułowania i wdrażania strategii promocyjnych/ komunikacyjnych/ marketingowych;
5) Praktyczna znajomość obsługi narzędzi digital marketingu oraz narzędzi PR;
6) umiejętność analizy wyników Google Analytics i pomiary efektywności podjętych działań;
7) doświadczenie z zakresu koordynacji projektów;
8) umiejętność sprawnego redagowania tekstów informacyjnych;
9) proaktywna postawa, proponowanie rozwiązań;
10) umiejętność jednoczesnej pracy nad wieloma zadaniami;
11) zdolność do budowania pozytywnych relacji;
12) doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych będzie dodatkowym atutem;
13) wysoka świadomość i odpowiedzialność biznesowa, zorientowanie na rezultaty;
14) umiejętność pracy w interdyscyplinarnym zespole projektowym, kompetencje managerskie oraz charyzma lidera.
Muzeum oferuje:
1) wyzwania i możliwość wdrażania aktualnych trendów;
2) realny wpływ na kształt podejmowanych działań;
3) miejsce pracy we wnętrzach średniowiecznego zamku;
4) stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w renomowanej państwowej instytucji kultury;
5) pakiet socjalny, w tym m.in.:
– nagrody jubileuszowe,
– dofinansowanie do wypoczynku,
– legitymacja pracownicza uprawniająca do darmowego wejścia do innych muzeów,
– świąteczne bony podarunkowe dla dzieci,
– ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
– kasa zapomogowo-pożyczkowa;
3) możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych.
Dokumenty należy składać do 21 sierpnia 2022 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.