piątek, 22 listopada, 2024

p.o. Kierownika sekcji akustycznej w Operze Wrocławskiej

Osoba zatrudniona na w/w stanowisku  będzie odpowiedzialna m. in. za:

  • Kierowanie całokształtem działalności sekcji akustycznej w zakresie obsługi prób, spektakli, wydarzeń zewnętrznych, koordynowanie współpracy z innymi działami Instytucji oraz podmiotami zewnętrznymi,
  • Prawidłowe i terminowe realizowanie powierzonych czynności, zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz poleceniami przełożonego,
  • Współpracę z kierownikiem muzycznym, reżyserem, choreografem oraz scenografem,
  • Opracowanie oraz wykonanie projektów audio oraz odtwarzanie nagranego materiału,
  • Wykonanie nagrań z premier, prób generalnych oraz wielośladowych audio,
  • Przechowywanie i ewidencjonowanie nośników z zapisami audio,
  • Przegrywanie i kopiowanie materiałów,
  • Przygotowanie i obsługę podglądu TV akcji scenicznej w czasie prób i spektakli (instalacja ruchoma),
  • Przygotowanie kosztorysów oraz zgłaszanie konieczności zakupu materiałów niezbędnych do realizacji wydarzeń,
  • Realizację i obsługę techniczną spektakli, koncertów, transmisji oraz nagrań,
  • Montaż nagrań, miks, mastering,
  • Przygotowywanie materiałów do celów promocyjnych oraz archiwalnych,
  • Przygotowywanie toru fonicznego do spektakli, koncertów, transmisji oraz nagrań,
  • Strojenie i obsługę systemów bezprzewodowych,
  • Prawidłowe prowadzenie obowiązującej dokumentacji działalności sekcji akustycznej,
  • Nadzór nad konserwacją, przeglądami, drobnymi naprawami narzędzi elektroakustycznych,
  • Ustalanie i opracowywanie zakresów czynności i odpowiedzialności dla podległych pracowników oraz ich systematyczne aktualizowanie,
  • Nadzór nad bezpieczeństwem, szkoleniami, upoważnieniami, przestrzeganiem czasu pracy oraz urlopami podległych pracowników, tworzenie harmonogramów pracy,
  • Zlecanie uruchomienia procesu rekrutacji do sekcji akustycznej, udział w rozmowach rekrutacyjnych oraz rekomendacja kandydata do zatrudnienia.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Min. 3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenia min. średniego,
  • Doświadczenia zawodowego z zakresu realizacji dźwięku/ techniki scenicznej,
  • Znajomości programów DAW: ProTools, Reaper, Samplitude,
  • Znajomości konsolet cyfrowych marki Yamaha, Digico, Soundcraft, Allen & Heath
  • Umiejętności obsługi systemów bezprzewodowych marki SHURE,
  • Umiejętności biegłego czytania partytur,
  • Umiejętności obsługi protokołu Dante,
  • Znajomości systemów operacyjnych Mac OS
  • Znajomości języka angielskiego (w szczególności branżowego) w stopniu komunikatywnym,
  • Umiejętności interpersonalnych na wysokim poziomie,
  • Umiejętności szybkiego podejmowania decyzji, reagowania w sytuacjach kryzysowych, motywowania pracowników,

Mile widziane:

  • Wykształcenie muzyczne (szkoła muzyczna I/ II stopnia),
  • Doświadczenie w prowadzeniu sesji nagraniowych,
  • Umiejętności z zakresu miksu i masteringu-  muzyka klasyczna/ jazz,
  • Aktywność muzyczna,
  • Doświadczenie w pracy w teatrze lub przy wydarzeniach kulturalnych- w podobnym zakresie obowiązków,
  • Znajomość innych języków obcych.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo w pełnym wymiarze godzin,
  • Pracę w renomowanej Instytucji Kultury,
  • Udział w ciekawych projektach kulturalnych,
  • Bogaty Fundusz Świadczeń Socjalnych.

Sposób i termin składania ofert:

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (życiorys, list motywacyjny)
w terminie do  31.12.2022 r. na adres:  kadry@opera.wroclaw.pl,  bądź dostarczenie ich osobiście 
do siedziby  Opery Wrocławskiej, przy  ul. Świdnickiej 35.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

 

INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH KANDYDATÓW DO PRACY
PRZEZ OPERĘ WROCŁAWSKĄ:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych zawartych w dokumentach  rekrutacyjnych (CV, listy motywacyjne, dodatkowe informacje udzielane przez Państwa w trakcie rekrutacji) będzie Opera Wrocławska Instytucja Kultury Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego i Województwa Dolnośląskiego z siedzibą przy ul. Świdnickiej 35, 50-066 Wrocław, NIP: 896-000-55-26, REGON: 000278942.

Opera Wrocławska wyznaczyła Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail iod@opera.wroclaw.pl .

  • Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z prowadzeniem rekrutacji.
  • Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 22(1) ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy oraz Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 22(1) § 1 pkt. 4 – 6 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, a w przypadku danych określonych w art. 22(1) § 1 pkt. 1 – 3 Kodeksu pracy podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
  • Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust. 2 lit. a RODO) na przetwarzanie tych danych osobowych.
  • Opera będzie przetwarzała Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i można ją odwołać w dowolnym czasie.
  • Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego, w ramach którego została złożona aplikacja, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji przez 12 miesięcy lub do czasu wycofania zgody. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Operę Wrocławską, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
  • Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ściągania, lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną oraz uprawnionym wnioskodawcom, działającym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
  • W związku z tym przetwarzaniem mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Mogą Państwo wycofać zgodę w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje też Państwu prawo złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

Ponadto przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych przez Operę Wrocławską do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  • Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełz...

VIII Forum Regionalne Między Małopolską a Górnym Śląskiem pt. „Po nitce do kłęb...

Barwy holi

W starożytnej Mithili – krainie położonej u podnóży Himalajów, poprzecinanej rz...

Pierwsze z cyklu spotkań – prele...

To wydarzenie w Międzyzdrojach otwiera serię spotkań-prelekcji poświęconych szt...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...

Ogień. Opowieść o Janis Joplin

Powieść ukazuje burzliwe życie Janis Joplin. W tej wciągającej historii na...