sobota, 18 maja, 2024

Konferencja Marketing w Kulturze 2024. Trwa rejestracja

Doroczne, ogólnopolskie spotkanie ekspertów i ekspertek w dziedzinie komunikacji i marketingu kultury – Konferencja Marketing w Kulturze 2024 odbędzie się 26-28 marca w Gdańsku. Instytutu Kultury Miejskiej zaprasza na trzy dni pełne warsztatów, merytorycznych prelekcji, dyskusji i przede wszystkim – spotkania na rozmowach osób z instytucji kultury z całej Polski. W tym roku wydarzenie gości w Europejskim Centrum Solidarności. Trwa rejestracja: marketingwkulturze.ikm.gda.pl.

– Układając program Konferencji Marketing w Kulturze z Działem Komunikacji Instytutu Kultury Miejskiej analizujemy aktualne trendy, tematy, które budzą najwięcej dyskusji i jednocześnie są nieodzowne w funkcjonowaniu instytucji kultury. Tym jest na przykład dostępność cyfrowa, która znów pojawi się w programie wydarzenia – mówi Marta Bańka, kierowniczka Działu Komunikacji IKM.

Pierwszy dzień konferencji (26 marca) to warsztaty. Poprowadzą je eksperci i ekspertki w swoich dziedzinach. Anna Mizera-Nowicka na temat pisania komunikatów, które zainteresują media. Monika Dubiel o dostępności cyfrowej w prowadzeniu social media instytucji kultury. Jacek Nowak opowie o tworzeniu materiałów promocyjnych z pomocą sztucznej inteligencji. Joanna Grandzicka poprowadzi warsztat o roli lidera w zespole. Ostatni warsztat poświęcony będzie poświęcony newsletterom.

– Tematy, które poruszymy podczas konferencji dotyczą m.in.: uwalniania swojej twórczości w budowaniu wizerunku instytucji kultury, projektowania oferty instytucji kultury w miastach przyszłości, moderacja i zarządzanie kryzysami w social mediach, komunikacja z grupami Z i Alpha, dostępność cyfrowa, budowanie zaangażowanej grupy odbiorców, prawne aspekty korzystania z AI, przegląd świetnych a niskobudżetowych kampanii, wykorzystywanie analityki w tworzeniu treści, LinkedIn w komunikowaniu działań kulturalnych, marketingu w kulturze – mówi Karolina Zabrocka z Działu Komunikacji IKM.

Wieczorem 27 marca w siedzibie Instytutu Kultury Miejskiej przy Targu Rakowym 11 odbędzie się wieczór integracyjny z występem grupy impro „No i fajnie” na temat pracy w kulturze i marketingu.

Konferencja Marketing w Kulturze, 26-28 marca, godz. 9.30 – 16.30, Europejskie Centrum Solidarności. Koszt udziału: 400 zł brutto. Zapisy: marketingwkulturze.ikm.gda.pl.

Program konferencji Marketing w Kulturze, 27 marca 2024 

  • godz. 8.30 – 9.30 Rejestracja  
  • godz. 9.30 – 10.30 Temat i osoba prowadząca wkrótce.
  • godz. 10.30 Mały budżet – świetna kampania. Przegląd case studies. Michał Malinowski, Maciej Goś, Beeffective  
  • godz. 11.00 – 11.30 Przerwa kawowa 
  • godz. 11.30 Uwolnij swoją twórczość w budowaniu wizerunku instytucji. Sylwia Bodnar, Wizerunkowa Akrobatka  
  • godz. 12.00 Social media bez cringe’u. Jak trafić do grupy Z i Alpha? Maciej Wróblewski, Wes and Unicorns 
  • godz. 12.30 Wielki nieobecny. O marketingu w marketingu kultury. Moderacja: Aleksandra Tatarczuk, Clipatize. Goście: Fabian Lis (Ancymony), Martyna Łokuciejewska
  • godz. 13.30 – 14.30 Przerwa lunchowa 
  • godz. 14.30 Jak wykorzystywać analitykę do tworzenia treści? Krzysztof Marzec, Deva Group
  • godz. 15.00 LinkedIn. Jak komunikować działań kultury w świecie sukcesów? Adrian Gamoń 
  • godz. 15.30 Współpraca z mediami od wewnątrz. Alek Hudzik, Mintmagazine.pl

Program konferencji Marketing w Kulturze, 28 marca 2024 

  • godz. 9.00 Rejestracja  
  • godz. 9.30 Temat i osoba prowadząca wkrótce!
  • godz. 10.00 Sztuka w social mediach. Jak zbudować zaangażowaną grupę odbiorców? Maja Michalak, Poza ramami 
  • godz. 10.30 Sztuka gaszenia pożarów, czyli o kryzysach w social mediach, Agnieszka Gutowska, Personal PR 
  • godz. 11.00 – 11.30 Przerwa kawowa 
  • godz. 11.30 Dostępność bez „picu”. Na co naprawdę zwrócić uwagę w dostępności cyfrowej? Piotr Źrołka, Kinaole
  • godz. 12.15 Temat i osoba prowadząca wkrótce!
  • godz. 13.15 – 14.15 Przerwa lunchowa 
  • godz. 14.15. AI. Legal czy nielegal? Paula Skrzypacka, Creativa Legal 
  • godz. 14.45 Newslettery. Jak je pisać by zainteresować odbiorców?  
  • godz. 15.15 Temat i osoba prowadząca wkrótce.

Dołącz do grupy Marketing w Kulturze: https://www.facebook.com/groups/183173505792203Kontakt: marketingwkulturze@ikm.gda.pl.

Organizator: Instytut Kultury Miejskiej. Partner: Europejskie Centrum Solidarności

Patronat medialny: Proto.pl, Nowy Marketing, Trójmiasto.pl

Konferencja akredytowana certyfikatem DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji TUTAJ.

Zdjęcie portretowe: Marta Bańka

Marta Bańka
Instytut Kultury Miejskiej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Całe piękno świata

Poruszająca opowieść strażnika Metropolitan Museum of Art o sztuce i życiu. ...

WIKTORIA DUBOWIK / MALARSTWO, BATIK

Zapraszamy serdecznie na wernisaż malarstwa ukraińskiej artystki Wiktorii Dubow...

Nie połamać języka!!!

Już w piątek tłumaczka i filolog Beata Bednarowska będzie gościła w Poznaniu. ...

Chłop-niewolnik? Katalog wystawy

Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie Ul. Dwo...

OTWARCIE SEZONU LETNIEGO W SZYMBARSKIM...

28 kwietnia 2024 Skansen w Szymbarku Rejestracja Zapraszamy w niedziel...