środa, 4 grudnia, 2024

Specjalista ds. komunikacji i projektów merytorycznych w Muzeum Warszawy

Muzeum Warszawy poszukuje pracownika na stanowisko: Specjalista ds. komunikacji i projektów merytorycznych.

Zakres obowiązków:

  • współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem treści zamieszczanych w mediach społecznościowych
  • prowadzenie harmonogramu budżetowego na działania promocyjne w mediach społecznościowych i Internecie
  • monitorowanie rynku i trendów komunikacyjnych, analiza skuteczności prowadzonych działań, opracowywanie raportów oraz proponowanie rozwiązań usprawniających procesy komunikacyjne
  • śledzenie i linkowanie blogów i stron poświęconych dzielnicy Wola zgodnie z linią programową Muzeum Woli oraz odpowiadających profilowi Korczakianum
  • planowanie, organizacja i realizacja kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych przy użyciu Meta Business Manager
  • czynny udział w spotkaniach oraz kreatywny wkład do współpracy z działem komunikacji, grafikiem Muzeum Warszawy oraz innymi działami
  • wsparcie zespołu Muzeum Woli oraz Korczakianum w przygotowaniu programów towarzyszących do wystaw, działań edukacyjnych i warsztatowych pod kątem ich obecności w Internecie i mediach społecznościowych
  • tworzenie harmonogramu postów, współpraca z pracownikami i pracowniczkami Muzeum Warszawy w celu pozyskania materiałów do publikacji, zlecanie materiałów graficznych, tworzenie treści tekstowych do publikacji postów na profilu Muzeum Woli i Korczakianum na Facebooku oraz Instagramie, tworzenie płatnych kampanii sponsorowanych
  • dbałość o spójność przekazu we wszystkich materiałach i kanałach komunikacji oraz o pozytywny wizerunek Muzeum wśród odbiorców, odbiorczyń i partnerów

Wymagania niezbędne:

  • min. 2 lata stażu pracy lub doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe (mile widziane na kierunku Marketing, Komunikacja, PR)
  • obsługa komputera: MS Office – Word, Excel, Internet, Google Analytics, Press CMS, Meta Business Suite, Meta Business Manager, znajomość narzędzi do analizy danych np. Sotrender
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

Mile widziane:

  • znajomość innych języków obcych
  • doświadczenie w zakresie planowania działań promocyjnych, kampanii online
  • umiejętności copywriterskie
  • doświadczenie w pracy w instytucjach kultury
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • rzetelność i odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, elastyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, zdolności organizacyjne, samodzielność, zorientowanie na rezultat

Muzeum oferuje:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • możliwość awansu
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia, kursy
  • świadczenia pozapłacowe np. karta multisport na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do różnych form wypoczynku, dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i imprez sportowo-rekreacyjnych 
  • darmowe bilety wstępu do państwowych muzeów w Polsce

Wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto 5 500 – 6 600 zł w zależności od posiadanych kwalifikacji i stażu pracy.

Dokumenty należy składać do 4 grudnia 2024 r.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Muzeo – Najczęściej wybierany, najnowo...

W dobie dynamicznego rozwoju technologii, zarządzanie zbiorami muzealnymi staje...

Wystawa czasowa „Kolekcjonerka. Teresa...

Wystawa przybliża problematykę kolekcjonerstwa prywatnego i antropologii rzeczy...

Rafael. Zbliżenia

Nazywany przez Giorgio Vasariego „księciem malarzy” Rafael (1483-1520), należy ...

Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełz...

VIII Forum Regionalne Między Małopolską a Górnym Śląskiem pt. „Po nitce do kłęb...

Barwy holi

W starożytnej Mithili – krainie położonej u podnóży Himalajów, poprzecinanej rz...