Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. administracyjno-biurowych.
Zadania:
– Obsługa centrali telefonicznej.
– Rejestracja i odpowiedzialność za obieg dokumentów i korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej.
– Współpraca i komunikacja z jednostkami organizacyjnymi w Muzeum, w szczególności w zakresie przepływu dokumentów: pism przychodzących i wychodzących.
– Prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Muzeum.
– Wysyłka korespondencji tradycyjnej za pośrednictwem Poczty Polskiej.
– Obsługa punktu kancelaryjnego Muzeum.
– Obsługa platform e-PUAP i e-Doręczenia.
– Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej
– Aktywne wspieranie bieżącej pracy dyrekcji.
– Obsługa gości dyrekcji Muzeum.
Wymagania:
– doświadczenie zawodowe z zakresu prowadzenia sekretariatu i administracji;
– wykształcenie z zakresu administracji lub zarządzania;
– samodzielność, rzetelność i bardzo dobra organizacja pracy;
– znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym;
– praktyczna znajomość pakietu MS Office;
– dobra znajomość obsługi komputera (w tym oprogramowania biurowego w pracy grupowej) i urządzeń obsługi sekretariatu (typu drukarka, skaner);
– mile widziana znajomość normatywów kancelaryjnych oraz platformy ePUAP.
– doskonałe umiejętności komunikacyjne i współpracy w zespole;
Muzeum oferuje:
– pracę w wymiarze od poniedziałku do piątku;
– pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
– możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych (bezpłatne wejścia na wszystkie wystawy i wydarzenia Muzeum.
Wynagrodzenie: do 5 000 PLN brutto.
Aplikować należy składać do 2 marca 2025 r.
Pełna oferta pracy na Pracuj w kulturze.
MuzeOn nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.