czwartek, 18 września, 2025

Asystent/ka Dyrektorki / Sekretarz/sekretarka w Muzeum Piaseczna

Muzeum Piaseczna zatrudni pracownika na stanowisko: Asystent/ka Dyrektorki / Sekretarz/sekretarka.

Miejsce pracy: Piaseczno (woj. mazowieckie)
Wymiar zatrudnienia: umowa o pracę

Zadania:

  • Zapewnienie wsparcia i asysty dyrektorce w codziennych obowiązkach oraz prowadzenie działań administracyjnych.
  • Kompleksowa obsługa sekretariatu Muzeum.
  • Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (tradycyjnej i elektronicznej, epuap, e-doręczenia).
  • Organizowanie kalendarza spotkań Dyrektorki, przygotowywanie harmonogramów i terminów.
  • Organizowanie spotkań i konferencji, angażowanie się w organizację wydarzeń muzealnych.
  • Przyjmowanie interesantów, udzielanie podstawowych informacji.
  • Sporządzanie pism, protokołów, notatek służbowych oraz zestawień.
  • Obsługa telefoniczna sekretariatu i koordynacja przepływu dokumentów.
  • Współpraca z pracownikami Muzeum oraz instytucjami zewnętrznymi.
  • Dbałość o właściwy obieg dokumentów i archiwizację akt, zgodnie z wytycznymi instrukcji kancelaryjnej.
  • Gotowość do podejmowania dodatkowych obowiązków i elastyczność w pracy.

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane administracyjne, humanistyczne lub pokrewne.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Znajomość narzędzi biurowych i systemów informatycznych.
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych, protokołów, sprawozdań.
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność.
  • Dobra organizacja pracy własnej, sumienność i odpowiedzialność.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i w zespole.
  • Dyskrecja i zachowanie poufności informacji.
  • Umiejętności analitycznego myślenia.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub instytucji kultury.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • praca w siedzibie Muzeum oraz w terenie,
  • drzwi wejściowe nieprzystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
  • w budynkach brak wind, toalety nieprzystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
  • stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, prowadzeniem rozmów telefonicznych,
    przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku.

Muzeum oferuje:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Przyjazne i wspierające środowisko pracy. • Udział w ciekawych projektach kulturalnych.
  • Wynagrodzenie zasadnicze 5500 zł brutto.
  1. Wymagane dokumenty:
    1) CV i list motywacyjny (aplikacje niekompletne nie będą rozpatrywane).
    Podanie danych osobowych innych niż imię, nazwisko, dane kontaktowe, data urodzenia, historia zatrudnienia i przebieg edukacji, nie jest niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Jeżeli podają Państwo takie dane w CV, prosimy o zawarcie w nim następującej, dobrowolnej zgody:
    “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niniejszego postępowania rekrutacyjnego przez Muzeum Piaseczna, plac Piłsudskiego 10, 05-500 Piaseczno, (zgoda obejmuje dane wykraczające poza zakres niezbędny do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji, tj. poza imieniem, nazwiskiem, danymi kontaktowymi, datą urodzenia, historią zatrudnienia oraz przebiegiem edukacji). W każdej chwili mogę wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem”;
    Jeżeli oczekują Państwo, że Państwa kandydatura będzie brana pod uwagę w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zawarcie w CV następującej, dobrowolnej zgody:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Muzeum Piaseczna, plac Piłsudskiego 10, 05-500 Piaseczno, przez okres najbliższych 6 miesięcy. W każdej chwili mogę wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.”
    2) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp., które według kandydata mogą być istotne z punktu widzenia prowadzonego naboru;
    3) w przypadku osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  2. Termin składania dokumentów: do 15.10.2025 na adres e-mail: rekrutacja@muzeumpiaseczna.pl
  3. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
    Link do postępowania rekrutacyjnego: https://muzeum_piaseczna.ssdip.bip.gov.pl/search/joboffers/
    Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: „RODO”) informujemy, że:
    Administratorem [Pana/Pani] danych jest Muzeum Piaseczna, plac Piłsudskiego 10, 05-500 Piaseczno.
    Inspektor ochrony danych
    W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem: poczty elektronicznej pod adresem e-mail: iod@muzeumpiaseczna.pl lub poczty tradycyjnej, pod adresem siedziby administratora danych.
    Cele i podstawy przetwarzania
    Przetwarzamy [Pana/Pani] dane osobowe:
    a. w zakresie imienia, nazwiska, danych kontaktowych, daty urodzenia, historii zatrudnienia i przebiegu edukacji w celu podjęcia czynności niezbędnych do zawarcia umowy, na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    b. w razie udostępnienia przez Kandydata innych danych niż wskazane w lit. a powyżej – na podstawie jego zgody, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a w razie udostępnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
    c. w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie przed takimi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO, a w razie udostępnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. f RODO),
    d. w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody – na potrzeby uwzględnienia przy przyszłych rekrutacjach (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
    Odbiorcy danych osobowych
    Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być:
    a. firmy świadczące usługi lub dostarczające rozwiązania informatyczne,
    b. firmy świadczące usługi kurierskie i pocztowe.
    Czas przetwarzania danych
    [Pana/Pani] dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Kandydata zgody na wykorzystanie danych osobowych na potrzeby przyszłych postępowań rekrutacyjnych przez okres
    6 miesięcy od zakończenia bieżącego procesu rekrutacji. W razie uzasadnionej informacji o możliwości wystąpienia roszczeń, dane osobowe będą także przechowywane do upływu terminów ich przedawnienia.
    Prawa osób, których dane dotyczą
    Przysługuje [Panu/Pani] (w sytuacjach wskazanych przepisami RODO):
  4. prawo dostępu do danych;
  5. prawo żądania sprostowania danych;
  6. prawo do usunięcia danych;
  7. prawo do ograniczenia przetwarzania;
  8. prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z [Pana/Pani] szczególną sytuacją, zgodnie z art. 21 RODO;
  9. w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania [Pana/Pani] danych osobowych jest zgoda wyrażona na podstawie przepisów RODO – prawo do wycofania takiej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, którego dokonano przed jej wycofaniem;
  10. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna [Pan/Pani], że przetwarzanie [Pana/Pani] danych osobowych narusza przepisy RODO.
    Czy musi [Pan/Pani] podawać swoje dane osobowe?
    Podanie danych osobowych przez [Pana/Panią] jest dobrowolne, lecz niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
    Zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie
    [Pana/Pani] dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), mogący wywoływać wobec [Pana/Pani] skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływać na [Pana/Pani] sytuację

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Wystawa „Podzespoły czyli wnętrze Star...

Muzeum Przyrody i Techniki im. Jana Pazdura w Starachowicach zaprasza na wernis...

XIII Festiwal Blues pod Piecem

30 sierpnia 2025 r. o godz. 19.00 w Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach...

150 LAT MUZEALNICTWA ROLNICZEGO NA ZIE...

W 2025 roku przypada 150. rocznica pojawienia się idei muzealnictwa rolniczego ...

XI.Legenda STARa

11.LegendA STARa, to zlot pojazdów  zabytkowych organizowany przez Powiat ...

XIII Festiwal Blues pod Piecem

30 sierpnia 2025 r. o godz. 19.00 – Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach...