wtorek, 29 lipca, 2025

Główny specjalista ds. akcesji w Filmotece Narodowej w Warszawie

Filmoteka Narodowa – Instytut Audiowizualny poszukuje pracownika na stanowisko: główny specjalista ds. akcesji.

Zadania:

• Organizacja prac związanych z akcesją i inwentaryzacją zbiorów
• Współprowadzenie elektronicznych katalogów i inwentarzy zbiorów
• Nadzór nad akcesją, ruchem materiałów i inwentaryzacją zbiorów
• Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji zbiorów w zakresie ewidencji
• Sporządzanie okresowych sprawozdań dotyczących stanu inwentarzowego zbiorów
• Opracowywanie planów, raportów i sprawozdań dotyczących powierzonych zadań

Wymagania:

• Wykształcenie wyższe
• Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na podobnym stanowisku
• Znajomość audiowizualnych baz danych
• Znajomość specyfiki zbiorów filmowych i innych audiowizualnych, a także zbiorów okołofilmowych
• Dobra organizacja pracy

Instytut oferuje:

• Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
• Dostęp do szkoleń, możliwe dofinansowanie kosztów studiów i rozwój zawodowy
• Atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych, miejsce lub stojaki na rowery, dofinansowanie do wypoczynku, kawa i herbata w biurze)
• Nowoczesne, ergonomiczne miejsce pracy
• Elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7.30-9.30)

Dokumenty należy składać do 12 kwietnia 2024 r.

Pełna oferta pracy na stronie BIP FINA.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

„Lato w Hucie 2025”

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach serdecznie zaprasza do&nb...

Festyn Ekologiczny „Zaginiony świat na...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach już po raz szesnasty organizuje dla...

FESTYN ZIELONOŚWIĄTKOWY

8 czerwca 2025 r. | godz. 12:00–17:00 | Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu R...

XIV Noc Muzeów

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach serdecznie zaprasza 17 maja o godz....

Wernisaż wystawy pt. „ Geometria Gaudi...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach zaprasza na wernisaż wystawy pt. „ ...