niedziela, 22 grudnia, 2024

Kierownik Działu Komunikacji w Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku

Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku zatrudni osobę na stanowisko: kierownik Działu Komunikacji.

Podstawowe obowiązki

Merytoryczne:

  1. Opracowywanie i nadzór nad realizacją planów promocji i komunikacji w odniesieniu do działań CRP;
  2. Współkształtowanie i nadzór nad realizacją planów edukacyjnych CRP w tym w zakresie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami;
  3. Nadzór nad realizacją planów wydawniczych CRP;
  4. Tworzenie i zarządzanie budżetami;
  5. Nadzór nad stroną internetową CRP;
  6. Aktywne kształtowanie relacji z mediami;
  7. Nadzór nad sporządzeniem i rozliczeniem umów ze współpracownikami zewnętrznymi;
  8. Monitorowanie efektów działań promocyjnych.

Zarządzanie:

  1. Zarządzanie zespołem i koordynacja pracy Działu;
  2. Delegowanie zadań, nadzór nad ich realizacją i ewaluacja;
  3. Przygotowywanie raportów i sprawozdań związanych z działalnością Działu;

Wymagania

Niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe humanistyczne lub z obszaru komunikacji, marketingu lub zarządzania;
  2. Praktyczna umiejętność formułowania i wdrażania strategii promocyjnych i komunikacyjnych oraz planowania kampanii marketingowych;
  3. Doskonałe posługiwanie się polszczyzną w mowie i piśmie;
  4. Bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice;
  5. Wysokie kompetencje interpersonalne, kreatywność i komunikatywność;
  6. Umiejętność pracy pod presją czasu;
  7. Bardzo dobra organizacja pracy;
  8. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. B2.
  9. Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;

Dodatkowe (mile widziane):

  1. Znajomość sztuki współczesnej;
  2. Doświadczenie w pracy w instytucji kultury;
  3. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  4. Doświadczenie w zarządzaniu projektami;
  5. Doświadczenie w pracy z zakresu promocji i komunikacji internetowej (preferowane doświadczenie w redakcji stron internetowych i obsługi social media instytucji kultury, w promocji projektów kulturalnych, edukacyjnych, wydawniczych i wystawienniczych lub działach komunikacji i Public Relations)
  6. Znajomość narzędzi monitoringu Internetu oraz analizy statystyk serwisów www i mediów społecznościowych;
  7. Znajomość narzędzi komunikacji marketingowej (online, content, video, brand, social media, e-mail)
  8. Znajomość rynku instytucji kultury w regionie radomskim.

Dokumenty należy złożyć do 24 października 2021 r.

Pełna oferta pracy na stronie BIP Centrum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Jarmark Bożonarodzeniowy w podpoznańsk...

Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie (gmina Kom...

Całe piękno świata

Poruszająca opowieść strażnika Metropolitan Museum of Art o sztuce i ...

Mistrzynie. Eseje o polskich artystkac...

Mistrzynie to stworzony przez Dagmarę Budzbon-Szymańską zbiór esejów na te...

Dwie dusze twórcy ludowego

Otwarcie wystawy: 4 listopada 2024 (wernisaż) wystawa dostępna dla zwiedzającyc...