Muzeum Narodowe w Poznaniu poszukuje pracownika na stanowisko: kierownik sekcji zamówień publicznych.
Zadania to m.in.:
- skuteczne zarządzanie zespołem pracowników;
- zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów
wykonawczych oraz przepisów wewnętrznych; - nadzór nad procedurą zakupów, gospodarką magazynową i całokształtem procedur
zamówieniowych Muzeum; - przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- ustalanie i weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w
postępowaniu i sposobu oceny ich spełniania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
zamówień publicznych, - przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowań, sporządzanie projektów umów, rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach, monitorowanie realizacji planów zamówień publicznych;
- udział w pracach komisji przetargowych, reprezentowanie Muzeum w postępowaniach odwoławczych oraz w procedurach kontrolnych.
Wymagania to m.in.:
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- ukończone kursy i szkolenia w obszarze zamówień publicznych;
- min. 5 lat doświadczenia zawodowego po stronie zamawiającego w zakresie realizacji zadań
wynikających z opisu obowiązków; - znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych.
Dokumenty należy złożyć do 16 kwietnia 2021 r.
Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.