NABÓR NA STANOWISKO: Kierownik Działu Techniczno – Administracyjnego
OPIS ZAKRESU POWIERZONYCH OBOWIĄZKÓW
– Kierowanie pracą Działu Techniczno – Administracyjnego
ZATRUDNIONEJ OSOBIE OFERUJEMY:
– forma zatrudnienia: umowa o pracę w samorządowej instytucji kultury;
– pełny wymiar czasu pracy;
– miejsce świadczenia pracy: Chorzów;
– wsparcie rozwoju kompetencji zawodowych i możliwość podnoszenia kwalifikacji;
– wynagrodzenie zgodnie z zapisami obowiązującego w instytucji Regulaminu Wynagradzania pracowników zatrudnionych w Muzeum Hutnictwa w Chorzowie (Zarządzenie nr 39 / 2022 Dyrektora Muzeum Hutnictwa w Chorzowie. oraz zgodnie z aktualną tabelą stawek wynagrodzenia zasadniczego Aneks nr 4 z dn. 20.01.2025), dostępnym na BIP Muzeum Hutnictwa w Chorzowie.
WYKONYWANE ZADANIA POLEGAĆ BĘDĄ NA:
- Kierowanie pracą Działu Techniczno – Administracyjnego
- Prowadzenie aktualnej dokumentacji stanu prawnego budynków, dokumentacji technicznej, dokumentacji niezbędnej do eksploatacji budynków i instalacji;
- Stały nadzór, kontrola i serwisowanie wszelkich instalacji, m.in. elektrycznej, gazowej, wodno-kanalizacyjnej, ppoż., współpraca z usługodawcami;
- Koordynacja usług wywozu nieczystości;
- Utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym budynku – w tym odśnieżanie i koordynacja prac związanych z konserwacją zieleni;
- Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia procedur wyłaniania wykonawców prac remontowych oraz uzyskiwanie stosowanych zezwoleń, zamawianie ekspertyz umożliwiających naprawę zauważonych usterek i uszkodzeń,
- Współpraca ze służbami ochrony w zakresie realizacji polityki bezpieczeństwa, w tym planu ochrony budynków oraz konfiguracji systemów monitoringu i kontroli dostępu;
- Przygotowywanie remontów, nadzór nad ich realizacją i rozliczeniem,
- Negocjacje z podmiotami zewnętrznymi prowadzącymi roboty remontowo-budowlane;
- Dokonywanie niezbędnych dla działu zakupów zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień obowiązującym w Muzeum;
- Opracowywanie umów zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień obowiązującym w Muzeum;
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, środków aranżacyjnych i wyposażenia;
- Zapewnienie i koordynacja usług telekomunikacyjnych i internetowych – przeprowadzania procedury wyboru usługodawcy, zapewnienie bieżącej obsługi operatora w współpracy ze Specjalistą ds. IT.;
- Wsparcie techniczne wydarzeń organizowanych przez Muzeum, w tym konferencji, warsztatów itd. w ścisłej współpracy z Działem Edukacji i Działem Marketingu;
- Wsparcie techniczne przy organizacji wystaw w ścisłej współpracy z działami zaangażowanymi w ich realizację;
- Opieka techniczna nad salami wystawowymi, warsztatowymi i konferencyjnymi;
- Wykonywanie drobnych, niezbędnych napraw.
OCZEKIWANIA OD KANDYDATA:
Wymagania kluczowe:
– wykształcenie co najmniej średnie techniczne (profil – elektryczny, ogólnobudowlany i pokrewne);
– co najmniej dwuletnie doświadczenia zawodowe (staż pracy) na stanowiskach o charakterze technicznym i/lub administracyjno-technicznym;
– umiejętność bezpiecznego posługiwania się elektronarzędziami;
– umiejętność pracy z dokumentacją techniczną;
– doświadczenie w wykonywaniu drobnych prac naprawczych;
– praktyczna znajomość narzędzi (aplikacji i usług) środowiska Microsoft 365 tj. Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams;
– zdolności organizacyjne;
– umiejętność samodzielnej pracy i współpracy w zespole;
– umiejętność rozwiązywania problemów;
– bardzo dobra organizacja pracy, w tym umiejętność pracy pod presją czasu, staranność, sumienność, terminowość, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu, komunikatywność
– wysoka kultura osobista;
– dyspozycyjność;
– posiadanie prawa jazdy kategorii „B”
Dodatkowy atutami kandydata/ki będą:
– badania uprawniające pracownika do wykonywania prac na wysokości powyżej 3,5 m;
– uprawnienia SEP G1, G2, G3;