czwartek, 9 stycznia, 2025

Referent ds. edukacji w MIM w Krakowie

Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko: referent ds. edukacji.

Zadania to m.in.: opracowanie koncepcji, programów, pisanie scenariuszy, prowadzenie zajęć kulturalnych, warsztatów itp; udział w pokazach popularnonaukowych w siedzibie MiM i poza nią; poszukiwanie i wdrażanie nowych form przekazu i nowych działań kulturalnych (ze szczególnym uwzględnieniem młodzieży i osób z niepełnosprawnościami); opieka nad salami warsztatowymi; przygotowywanie harmonogramów, scenariuszy, opisów, zapotrzebowań i wycen oraz innej dokumentacji niezbędnej do prowadzenia działalności edukacyjnej i kulturalnej instytucji.

Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe w zakresie edukacji i/lub pedagogiki lub wykształcenie pedagogiczne; min. roczne doświadczenie na stanowisku związanym z organizacją działań edukacyjnych; szeroka wiedza i doświadczenie w koordynacji projektów oraz współpracy z osobami i partnerami zewnętrznymi; doświadczenie oraz umiejętność pracy z dziećmi i młodzieżą.

Dyspozycyjność w wymiarze 40 godzin w tygodniu i gotowość do pracy w różnych godzinach i dniach tygodnia (także w soboty, niedziele i święta), w siedzibie i poza siedzibą instytucji. 

Dokumenty należy złożyć do 9 kwietnia 2021 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Profesjonalna ewidencja zbiorów

Każdy pracownik muzeum doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważna jest dokładna i ...

Pierwsze z cyklu spotkań – prelekcji d...

Prelekcja trwała 90 min. Obok traktatów o czarownictwie, które były czytane prz...

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...

Jarmark Bożonarodzeniowy w podpoznańsk...

Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie (gmina Kom...

Całe piękno świata

Poruszająca opowieść strażnika Metropolitan Museum of Art o sztuce i ...