niedziela, 16 marca, 2025

Rzecznik prasowy/Kierownik Działu Komunikacji w Muzeum Getta Warszawskiego

Muzeum Getta Warszawskiego poszukuje kandydatek i kandydatów na stanowisko Rzecznika prasowego / Kierownika Działu Komunikacji.

Główne zadania to m.in.: przygotowanie i podawanie do publicznej wiadomości informacji dotyczących działalności Muzeum; przygotowanie wieloletnich i okresowych strategii dotyczących polityki informacyjnej Muzeum; realizacja i koordynacja przyjętej przez Muzeum polityki informacyjnej; bieżący monitoring mediów, przygotowywanie raportów i analiz zawartości mediów; przygotowanie pracowników Muzeum do wystąpień publicznych w mediach oraz kontaktów z dziennikarzami.

Wymagania to m.in.: wykształcenie wyższe; min. 3 lat doświadczenia w pracy w obszarze komunikacji zewnętrznej i PR; znajomość historii (zwłaszcza okresu II wojny światowej oraz historii Zagłady); dobra znajomość pakietu MS Office oraz języka angielskiego.

Dokumenty należy składać do 3 marca 2021 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Tajemnice toruńskich historii – ...

25.03. 2025 roku o godz. 17.00 Muzeum Okręgowe w Toruniu – Muzeum Historii Toru...

Martwa natura

Wielokrotnie nagradzana, przetłumaczona na siedemnaście języków, poruszają...

Muzeo – Najczęściej wybierany, najnowo...

W dobie dynamicznego rozwoju technologii, zarządzanie zbiorami muzealnymi staje...

Noworoczna okazja na rozwój z systemem...

W tym wyjątkowym czasie chcielibyśmy zapytać czy zastanawiali się Państwo nad z...

Biblioteka w muzeum (i nie tylko)

Moduł biblioteczny w systemie Muzeo jest dedykowany do zarządzania zbiorami ksi...