Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku zatrudni na pół etatu pracownika na stanowisko: specjalista ds. dostępności.
Zadania:
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Muzeum;
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Muzeum;
- monitorowanie działalności Muzeum w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- koordynowanie prac Zespołu ds. Dostępności;
- organizacja wydarzeń edukacyjnych dedykowanych osobom z różnymi typami niepełnosprawności.
Wymagania:
• wyższe wykształcenie;
• udokumentowane doświadczenie zawodowe z zakresu działań związanych z dostępnością oraz udokumentowana wiedza i kompetencje z zakresu dostępności (w tym uregulowań prawnych, dostępności
infrastrukturalnej oraz cyfrowej);
• wiedza z zakresu udostępniania instytucji kultury;
• zainteresowanie tematem, któremu poświęcone jest Muzeum;
• doświadczenie edukacyjne;
• wysoka umiejętność pracy zespołowej i biegłość w komunikacji;
• doskonała organizacja pracy, samodyscyplina i rzetelność w wykonywaniu obowiązków;
• wysoka kultura osobista;
• kreatywność;
• zaangażowanie w powierzone zadania i sumienność;
• gotowość uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych;
• dobra znajomość co najmniej jednego języka obcego na poziomie B2 (znajomość większej liczby języków będzie dodatkowym atutem).
Dokumenty należy składać do 30 listopada 2021 r.
Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.