Muzeum Warszawy poszukuje pracownika na stanowisko: Specjalista ds. komunikacji i projektów merytorycznych.
Zakres obowiązków:
- współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem treści zamieszczanych w mediach społecznościowych
- prowadzenie harmonogramu budżetowego na działania promocyjne w mediach społecznościowych i Internecie
- monitorowanie rynku i trendów komunikacyjnych, analiza skuteczności prowadzonych działań, opracowywanie raportów oraz proponowanie rozwiązań usprawniających procesy komunikacyjne
- śledzenie i linkowanie blogów i stron poświęconych dzielnicy Wola zgodnie z linią programową Muzeum Woli oraz odpowiadających profilowi Korczakianum
- planowanie, organizacja i realizacja kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych przy użyciu Meta Business Manager
- czynny udział w spotkaniach oraz kreatywny wkład do współpracy z działem komunikacji, grafikiem Muzeum Warszawy oraz innymi działami
- wsparcie zespołu Muzeum Woli oraz Korczakianum w przygotowaniu programów towarzyszących do wystaw, działań edukacyjnych i warsztatowych pod kątem ich obecności w Internecie i mediach społecznościowych
- tworzenie harmonogramu postów, współpraca z pracownikami i pracowniczkami Muzeum Warszawy w celu pozyskania materiałów do publikacji, zlecanie materiałów graficznych, tworzenie treści tekstowych do publikacji postów na profilu Muzeum Woli i Korczakianum na Facebooku oraz Instagramie, tworzenie płatnych kampanii sponsorowanych
- dbałość o spójność przekazu we wszystkich materiałach i kanałach komunikacji oraz o pozytywny wizerunek Muzeum wśród odbiorców, odbiorczyń i partnerów
Wymagania niezbędne:
- min. 2 lata stażu pracy lub doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe (mile widziane na kierunku Marketing, Komunikacja, PR)
- obsługa komputera: MS Office – Word, Excel, Internet, Google Analytics, Press CMS, Meta Business Suite, Meta Business Manager, znajomość narzędzi do analizy danych np. Sotrender
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Mile widziane:
- znajomość innych języków obcych
- doświadczenie w zakresie planowania działań promocyjnych, kampanii online
- umiejętności copywriterskie
- doświadczenie w pracy w instytucjach kultury
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- rzetelność i odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, elastyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, zdolności organizacyjne, samodzielność, zorientowanie na rezultat
Muzeum oferuje:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- możliwość awansu
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia, kursy
- świadczenia pozapłacowe np. karta multisport na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do różnych form wypoczynku, dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i imprez sportowo-rekreacyjnych
- darmowe bilety wstępu do państwowych muzeów w Polsce
Wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto 5 500 – 6 600 zł w zależności od posiadanych kwalifikacji i stażu pracy.
Dokumenty należy składać do 4 grudnia 2024 r.
Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.