Muzeum Warszawy poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. komunikacji Izby Pamięci (0,7etatu).
Zadania:
- współtworzenie i realizowanie strategii komunikacyjnej Izby Pamięci;
- prowadzenie mediów społecznościowych Izby Pamięci;
- tworzenie i redagowanie tekstów;
- współorganizowanie wydarzeń, spotkań, uroczystości organizowanych w Izbie Pamięci;
- opracowywanie i produkowanie materiałów komunikacyjnych i promocyjnych dedykowanych Izbie Pamięci;
- budowanie relacji z dziennikarzami i varsavianistami zainteresowanymi historią, działaniami obywatelskimi i programem realizowanym w Izbie Pamięci;
- stworzenie i prowadzeni bazy kontaktów;
- podtrzymywanie relacji z publicznością, budowanie komunikacji adresowanej do społeczności lokalnej- mieszkańców Woli;
- współpraca z Działem Promocji i Marketingu Muzeum Warszawy;
- dbanie o utrzymanie spójnego przekazu i dobrego wizerunku Muzeum wśród szerokiej grupy odbiorców, a także społeczności lokalnej.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- min. 1 rok stażu pracy;
- obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office, Internet;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe związane z podstawową działalnością Muzeum;
- umiejętność tworzenia tekstów i pracy z dokumentami źródłowymi (archiwaliami);
- otwartość, komunikatywność, rzetelność, punktualność, zadaniowość.
Muzeum oferuje:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze czasu pracy 0,75 etatu;
- wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto 3 900 zł;
- przyjazne środowisko pracy;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia, kursy;
- świadczenia pozapłacowe np. karta multisport;
- darmowe bilety wstępu do państwowych muzeów w Polsce.
Dokumenty należy składać do 25 kwietnia 2023 r.
Pełna oferta pracy na stronie BIP Muzeum.