poniedziałek, 29 kwietnia, 2024

Specjalista ds. organizacji w Muzeum POLIN w Warszawie

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN zatrudni na pół etatu pracownika na stanowisko: specjalista ds. organizacji.

Podstawowe obowiązki:

  • przygotowywanie organizacyjne i administracyjne projektów długofalowych Laboratorium Praktyk Muzealnych towarzyszących wystawom czasowym: Chór POLIN, cykl spotkań dla muranowian, Muzealny think-tank;
  • przygotowywanie organizacyjne i administracyjne innych działań prowadzonych przez Laboratorium Praktyk Muzealnych, realizowanych w ramach strategii dot. zrównoważonego rozwoju, inicjatyw międzydziałowych oraz inicjatyw międzyinstytytucjonalnych;
  • przygotowywanie umów, kontakt z wykładowcami, ekspertami i innymi wykonawcami oraz podwykonawcami w ramach bieżącej pracy;
  • przygotowywanie zapytań ofertowych oraz przygotowywanie, zawieranie i rozliczanie umów, opisywanie faktur i innych dokumentów w ramach realizowanych działań;
  • dbałość o wewnątrzmuzealne harmonogramy organizacyjno-proceduralne, monitorowanie realizacji wskaźników;
  • udział w pracach zespołów merytorycznych opracowujących założenia działań;
  • wspieranie działań promocyjno-informacyjnych;
  • bieżący kontakt z partnerami projektów, realizacja od strony organizacyjnej wspólnych inicjatyw;
  • przygotowywanie raportów z przeprowadzonych działań oraz dostarczanie niezbędnych danych i informacji do sprawozdań i rozliczeń finansowych;
  • przygotowywanie zestawień, raportów i planów, w tym budżetowych (we współpracy z Działem Finansowo-Księgowym);
  • dostarczanie niezbędnych danych i informacji o przeprowadzonych działaniach w celu przygotowania dokumentacji i raportów;
  • archiwizacja dokumentacji zgodnie z procedurami.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • minimum roczne doświadczenie w pracy przy organizacji wydarzeń (mile widziane doświadczenie z zakresu organizacji wydarzeń artystycznych);
  • minimum roczne doświadczenie w administracji projektów, w tym projektów grantowych i/ lub projektów finansowanych  ze środków publicznych;
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności ustalania priorytetów;
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B2);
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • samodzielność;
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • komunikatywność;
  • dokładność;
  • terminowość;
  • gotowość do samodzielnego poszukiwania rozwiązań.

Mile widziane:

  • doświadczenie z zakresu zarządzania projektami;
  • doświadczenie w pracy w instytucji kultury;
  • zainteresowanie tematyką działalności Muzeum i chęć rozwoju w tym obszarze;
  • znajomość języka ukraińskiego.

Muzeum oferuje:

  • umowę o pracę w wymiarze 1/2 etatu;
  • pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
  • możliwość rozwoju zawodowego.

Dokumenty należy składać do 25 kwietnia 2022 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

OTWARCIE SEZONU LETNIEGO W SZYMBARSKIM...

28 kwietnia 2024 Skansen w Szymbarku Rejestracja Zapraszamy w niedziel...

ŚWIAT DZIECIĘCY W RYSUNKU I GRAFICE MA...

25 kwietnia 2024 - 23 czerwca 2024 Dwór Karwacjanów Już od czwa...

GORLICKIE ULICE – 3 MAJA

Wernisaż wystawy "Gorlickie ulice - 3 Maja" odbędzie się w piątek 26 kwietnia o...

Chłop-niewolnik? Opowieść o pańszczyźn...

28 kwietnia – 10 październik 2024 r. Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu R...

Miecze japońskie to nie tylko broń, al...

Miecze Japońskie. Z kolekcji gen. Sławomira Petelickiego i Polskiej Sekcji Miec...