środa, 22 stycznia, 2025

Specjalista ds. promocji w MOCAK w Krakowie

Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji (praca na 1/2 etatu).

1. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe lub średnie

2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku specjalisty ds. promocji:

a) przygotowywanie pisemnych informacji o wydarzeniach i wystawach organizowanych w Muzeum

b) przygotowywanie mailingów do różnych grup odbiorców

c) aktualizowanie baz adresów mailowych odbiorców

d) kontakt z portalami internetowymi, redakcjami gazet i innych mediów

e) promocja wydarzeń edukacyjnych muzeum

f) współpraca z innymi działami Muzeum przy realizacji poszczególnych projektów;

g) śledzenie trendów i utrzymywanie wysokiego poziomu projektowania i estetyki w zakresie reklamy, marketingu oraz działań PR;

h) praca administracyjna związana ze stanowiskiem.

i) prowadzenie projektów i korespondencji w języku angielskim

3.Warunki pracy na danym stanowisku:

a) wymiar zatrudnienia: 1/2 etatu;
b) czas pracy: system jednozmianowy
c) miejsce pracy: Kraków, siedziba pracodawcy Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK;
d) rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny, po okresie próbnym na czas określony.

Dokumenty należy składać do 22 września 2024 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

Biblioteka w muzeum (i nie tylko)

Moduł biblioteczny w systemie Muzeo jest dedykowany do zarządzania zbiorami ksi...

Zimowy Wjazd do Huty 2025- Muzeum Przy...

Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach jak co roku, podczas ferii zimowych...

Profesjonalna ewidencja zbiorów

Każdy pracownik muzeum doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważna jest dokładna i ...

Pierwsze z cyklu spotkań – prelekcji d...

Prelekcja trwała 90 min. Obok traktatów o czarownictwie, które były czytane prz...

EKSPOZEO – uniwersalny pomocnik ...

EKSPOZEO to wyposażony w wiele funkcjonalności system, który pomoże muzeom i in...