Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko: archiwista.
Zadania:
• prowadzenie archiwum Muzeum;
• przyjmowanie dokumentów;
• dbanie o właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji;
• porządkowanie i udostępnianie pracownikom przechowywanej dokumentacji;
• przeprowadzanie procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
• prowadzenie archiwum zakładowego (w tym m.in.: koordynacja czynności kancelaryjnych, bieżący nadzór nad przestrzeganiem i prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych, doradzanie pracownikom w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją, szkolenie pracowników i współpracowników w zakresie znajomości przepisów kancelaryjno-archiwalnych, bieżąca aktualizacja wewnętrznych przepisów dot. archiwizacji i czynności kancelaryjnych oraz przeprowadzanie procedur akceptacji tych przepisów przez Archiwum Państwowe).
Wymagania:
• studenci studiów magisterskich lub absolwenci kierunku archiwistyka albo historia ze specjalnością archiwistyka (lub studium o kierunku archiwistyka albo ukończony kurs archiwalny 2 stopnia);
• doświadczenie w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego w instytucji publicznej lub pracy w archiwum (w tym staże i praktyki);
• dobra znajomość obowiązujących przepisów prawa dot. instrukcji kancelaryjnej, narodowego zasobu archiwalnego i archiwów, klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
• dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności programu Excel;
• umiejętność planowania i organizowania pracy;
• samodzielność, dokładność i skrupulatność;
• umiejętność dobrej komunikacji i współpracy z innymi pracownikami;
• wysoka kultura osobista.
Muzeum oferuje:
• pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
• możliwość rozwoju zawodowego.
Dokumenty należy składać do 19 grudnia 2021 r.
Pełna oferta pracy na stronie Pracuj w kulturze.