wtorek, 23 kwietnia, 2024

Specjalista ds. promocji w Muzeum Narodowym we Wrocławiu

Muzeum Narodowe we Wrocławiu poszukuje pracownika na stanowisko: specjalista ds. promocji (praca na zastępstwo).

Zakres obowiązków:

  • obsługa mediów społecznościowych;
  • planowanie i realizowanie kampanii promocyjnych;
  • pisanie ciekawych i angażujących tekstów;
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie reklamy;
  • nawiązywanie współpracy z instytucjami w celu wzajemnej promocji;
  • współpraca z grafikami nad tworzeniem materiałów promocyjnych.

Wymagania:

  • znajomość mediów społecznościowych, śledzenie bieżących trendów;
  • lekkie pióro, łatwość w pisaniu tekstów promocyjnych;
  • znajomość zagadnień z zakresu promocji;
  • umiejętność planowania i realizacji założonych planów;
  • dobra organizacja pracy, dokładność;
  • zaangażowanie i inicjatywa w działaniu;
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole;
  • wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów.

Muzeum oferuje:

  • ciekawą i satysfakcjonującą pracę w prestiżowej instytucji;
  • umowę o pracę (na zastępstwo);
  • możliwość współtworzenia wizerunku jednej z najważniejszych instytucji kulturalnych w kraju;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwój zawodowy.

Dokumenty należy składać do 8 lutego 2023 r.

Pełna oferta pracy na stronie Muzeum.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Pod naszym patronatem

ŚWIAT DZIECIĘCY W RYSUNKU I GRAFICE MA...

25 kwietnia 2024 - 23 czerwca 2024 Dwór Karwacjanów Już od czwa...

GORLICKIE ULICE – 3 MAJA

Wernisaż wystawy "Gorlickie ulice - 3 Maja" odbędzie się w piątek 26 kwietnia o...

Chłop-niewolnik? Opowieść o pańszczyźn...

28 kwietnia – 10 październik 2024 r. Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu R...

Miecze japońskie to nie tylko broń, al...

Miecze Japońskie. Z kolekcji gen. Sławomira Petelickiego i Polskiej Sekcji Miec...

Festyn Zielonoświątkowy – 19.05....

Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie zaprasza n...